10-05-2021, 09:58 AM
(10-05-2021, 06:43 AM)Daff Kirjutas:Probleem tekib ilmselt sellest, et siis pole paljusid asjapulki enam vaja ja kui asi veel töötama peaks ja populaarseks muutub.(10-05-2021, 05:25 AM)einota Kirjutas: Vähemalt veokakomitees on vabaklass mõttes tegudeni pole jõutud, vähemalt kuulda pole veel et asi edasi oleks arenenud. Aga pidavat plaan olema et mootor ja käigukast vaba, kõik ülejäänud nii nagu gaz 53 klassi tingimused. Ehk siis lehtvedru jääb.
Mõttes on huvilistel. Igatahes enne lume tulekut oldi seal veel kümne küünega vastu vabaklassile.
Seal tekitab millegipärast probleeme just see lause "mootor ja kast vaba."
Muutuks ta nagunii sest kes tahaks otsida müstilist "algset"tihendit, K-14 karburaatorit ja töödelda jagaja korpust ilma metalli lisamata.
Mõne inimese sissetulek on ka ohus sest nõudlus spetsiifiliste osade järgi võib tublisti väheneda.
Oleks ju õudne, kui inimene ostab avariilise Bemari pealt mootori ja kasti 500 euroga, vahetab sel mootoril saaled ja kolvirõngad ning sõidab terve hooaja ilma mootorit puutumata, vahetades vaid enne võistlust õli.
Milline kaotus see majandusele oleks...
Sügisel vahetab jälle saaled ja sõidab veel ühe hooaja...