10-05-2021, 21:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2021, 09:33 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Säärase ülesandepüstituse juures pigem on veopea hetkekõrgus teisejärguline. Esimene nõue on millegi sobiva olemasolu
üll selle kõrguse ka paika sätub kerge ümberlõikusega.
Nõukaaegsed "ruuthaagised" MAZ ja Zubrjonok on vähese vaevaga kerge maastiku kõlblikuks muudetavad. MAZ 8114 haakepea kõrgus koormamata kujul ja 155R13 rehvidega on ämmamamma äkknäkil 35 cm. Paned 400 kilo peale ja äkki on 32 cm kõrge konksu ostas rippuv käru selgelt tahapoole viltu.
Päris telkhaagis on SKIF, aga kuivõrd sellele saab normaalsemõõduga rattad alla muterdada ilma kapitaalse ümberehituseta silla rajoonis, on mulle teadmata.

Nõukaaegsed "ruuthaagised" MAZ ja Zubrjonok on vähese vaevaga kerge maastiku kõlblikuks muudetavad. MAZ 8114 haakepea kõrgus koormamata kujul ja 155R13 rehvidega on ämmamamma äkknäkil 35 cm. Paned 400 kilo peale ja äkki on 32 cm kõrge konksu ostas rippuv käru selgelt tahapoole viltu.
Päris telkhaagis on SKIF, aga kuivõrd sellele saab normaalsemõõduga rattad alla muterdada ilma kapitaalse ümberehituseta silla rajoonis, on mulle teadmata.