20-05-2021, 22:42 PM
Jah, minu viga, sel 1936 aasta reklaamil on logo teist pidi kõver, kui nendel tänapäevastel replika omadel, olen pidevalt kiidelnud, et mul on olematu silmamälu.
Ennesõja saksa võrridel porilauaembleeme minu teada ei kasutatud, pealesõja mudelitel mõnedel oli, jällegi näiteks NSU-l.
Näidatud tööriistatrummel on või NSU Z ning pigem ZD mudeli oma, mul oleks sellist natuke vaja.
Ma ei näe mingit põhjust kahelda, et mõlemad kõnealused raamid on Meistri tehase mudel K21 omad. Üldse oleks hea, kui ka Pikk Toomas rohkem kaasa töötaks, kui juba läks selle asja arutamiseks.
Küsimus jalgrattatüüpi raamisildi kohta on segane ja keeruline. Tuleks vaadata sildikinnituse avasid, neetide kaugusi mõlemat tüüpi siltidel, st jalgrattatüüpi, mis teema võrril oli ja nn "õige", võrri tüüpi sildi omi. Aga raam on värvitud ja keegi ei hakka seal urgitsema ja lisa või ülearuseid avasid otsima. Needid paistavad tehase omad olevat, variandid on, et mingil põhjusel pandi tehases jalgrattatüüpi silt ja vb lisasilt muude andmetega või siis keegi pani olemasoleva Meistri jalgrattasildi kadunud või riknenud originaalsildi asemele. Minu jaoks on ikkagi segane mis ajast ja kui kaua seda olemasolevat jalgrattasildi tüüpi embleemi kasutati.
Mis puutub neid taastatud Meistrie paakidel olevaid kõveraid vesipilte, siis need on seal suure tõenäosusega peamiselt selle pärast, et neid on lihtsalt saada.
Ennesõja saksa võrridel porilauaembleeme minu teada ei kasutatud, pealesõja mudelitel mõnedel oli, jällegi näiteks NSU-l.
Näidatud tööriistatrummel on või NSU Z ning pigem ZD mudeli oma, mul oleks sellist natuke vaja.
Ma ei näe mingit põhjust kahelda, et mõlemad kõnealused raamid on Meistri tehase mudel K21 omad. Üldse oleks hea, kui ka Pikk Toomas rohkem kaasa töötaks, kui juba läks selle asja arutamiseks.
Küsimus jalgrattatüüpi raamisildi kohta on segane ja keeruline. Tuleks vaadata sildikinnituse avasid, neetide kaugusi mõlemat tüüpi siltidel, st jalgrattatüüpi, mis teema võrril oli ja nn "õige", võrri tüüpi sildi omi. Aga raam on värvitud ja keegi ei hakka seal urgitsema ja lisa või ülearuseid avasid otsima. Needid paistavad tehase omad olevat, variandid on, et mingil põhjusel pandi tehases jalgrattatüüpi silt ja vb lisasilt muude andmetega või siis keegi pani olemasoleva Meistri jalgrattasildi kadunud või riknenud originaalsildi asemele. Minu jaoks on ikkagi segane mis ajast ja kui kaua seda olemasolevat jalgrattasildi tüüpi embleemi kasutati.
Mis puutub neid taastatud Meistrie paakidel olevaid kõveraid vesipilte, siis need on seal suure tõenäosusega peamiselt selle pärast, et neid on lihtsalt saada.