23-05-2021, 12:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2021, 12:24 PM ja muutjaks oli isandpauk.)
Peale pikka kaalumist võttis konsiilium vastu otsuse, et masin peab saama koostatud umbes täpselt 1983.a piltide järgi, millele lisanduvad hiljem lisatud küljekastid, sest need olid säilinud.
Koostekvaliteet pidi saama uue tsikli vääriline.
Lõpptulemus pidi saama selline, nagu tsikkel võimaluste olemasolul OLEKS võinud olla, ilma ulmevaldkonda minemata. Ehk mitte tingimata TÄPSELT nagu pildil või nagu tõenäoliselt aastal 1983 oli.
Tsikkel pidi saama sõitev, kasutatav ning kindlasti mitte selline muuseumieksponaat, mida isegi käima ei juleta panna.
Algas juppide ostmise, otsimise ja taastamise protsess. Asja ei teinud lihtsamaks ka see, et üks sõber, olles kuulnud, mida ma tegema hakkasin, tuli välja sooviga ka oma isa ~73a jawa (632, 633, või 634) taastada. See oli siis see esimene "634" mudel, millel oli spidomeeter ja süütelukk esitule sees. Õnneks oli tema tsikliga kõik lihtne, sest tema tsikkel oli vaja AINULT selliseks nagu ta tehasest tuli (v.a. vape süüde). Siinkohal ilmselt kõik vanamootorratta taastajad naeravad ja imestavad.
Kuna oli soov mõlema tsikliga sõita, siis esimese asjana sai otsustatud, et originaalsüütesüsteemi ja akut me ei kasuta. Otsustasime kontaktivaba magneetosüüte (vape) kasuks, et vältida igasugu aku-kontakti-kondeka probleeme, kui kord-paar aastas tsiklit kasutada tahame. Välja see ilma paagi-istme alt lähedalt uurimata ei paista ja väliselt silma kuidagi ei riiva. Originaal-süütevigurid jäid riiulisse.
jätkub...
Koostekvaliteet pidi saama uue tsikli vääriline.
Lõpptulemus pidi saama selline, nagu tsikkel võimaluste olemasolul OLEKS võinud olla, ilma ulmevaldkonda minemata. Ehk mitte tingimata TÄPSELT nagu pildil või nagu tõenäoliselt aastal 1983 oli.
Tsikkel pidi saama sõitev, kasutatav ning kindlasti mitte selline muuseumieksponaat, mida isegi käima ei juleta panna.
Algas juppide ostmise, otsimise ja taastamise protsess. Asja ei teinud lihtsamaks ka see, et üks sõber, olles kuulnud, mida ma tegema hakkasin, tuli välja sooviga ka oma isa ~73a jawa (632, 633, või 634) taastada. See oli siis see esimene "634" mudel, millel oli spidomeeter ja süütelukk esitule sees. Õnneks oli tema tsikliga kõik lihtne, sest tema tsikkel oli vaja AINULT selliseks nagu ta tehasest tuli (v.a. vape süüde). Siinkohal ilmselt kõik vanamootorratta taastajad naeravad ja imestavad.
Kuna oli soov mõlema tsikliga sõita, siis esimese asjana sai otsustatud, et originaalsüütesüsteemi ja akut me ei kasuta. Otsustasime kontaktivaba magneetosüüte (vape) kasuks, et vältida igasugu aku-kontakti-kondeka probleeme, kui kord-paar aastas tsiklit kasutada tahame. Välja see ilma paagi-istme alt lähedalt uurimata ei paista ja väliselt silma kuidagi ei riiva. Originaal-süütevigurid jäid riiulisse.
jätkub...
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.