08-06-2021, 11:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2021, 11:36 AM ja muutjaks oli stihl.)
Kas tänapäeval maksavad kaks uut numbrit (s.o. tegelikult üsna viletsa kvaliteediga värvitud plekklatakat) juba 60€?
Sry, vblla loll küsimus, pole ammu ühelgi autol numbreid vahetanud....
Vanasti sai mingi 7-10€/tk vist, kuskil P-Tallinnas keegi tegi ja ega MNT omadki kallimad olnud.
Aga üldpilt: nüüd juba päris kena väljanägemusega oldtimer.
Kui see punane minu sama vana Audi kõrvale parkida, siis ma oleks sunnitud häbiga enda oma kähku kuhugi eemale ajama....
Hea töö.
PS: Mingil pildil oli ka lund näha: kas see ikka on hea mõte?
Talveks kannatab ju alati mingi 500€ maksev diiselpassat osta ja kordatehtud autot kenasti säilitada.
Aga anyway, olgu või suveauto: kindlasti ära unusta teda kõvasti ja kallilt korrosioonitõrjetada.
Karbid seest ca 5mm ulatuses vaha täis, kõik uksed sama, tagakoopad samuti; väljavooluavad peavad puhtaks jääma (sest nendest osadest peabki vesi sisse-välja käima, see on ok) jne.
Põhi samuti.
Tihti jäetakse see koera saba pärast hirmkalleid värvi- ja plekitöid kahjuks tegemata.
PS. 2. Mul üks tuttav on lasknud kõik oma POEST ostetud autod Krownist kohe uuena läbi, nii, et isegi iluvõre vahel voolab algul mingit löga välja.
Aga 5 aasta möödumisel on müüa väga lihtne olnud. Sest teised samasugused on juba alt kirmega. Ega vanadel autodel asi teistmoodi ei käi - talv on jube ja tavaline vesi suvel samuti pole parim asi.
Sry, vblla loll küsimus, pole ammu ühelgi autol numbreid vahetanud....
Vanasti sai mingi 7-10€/tk vist, kuskil P-Tallinnas keegi tegi ja ega MNT omadki kallimad olnud.
Aga üldpilt: nüüd juba päris kena väljanägemusega oldtimer.
Kui see punane minu sama vana Audi kõrvale parkida, siis ma oleks sunnitud häbiga enda oma kähku kuhugi eemale ajama....

Hea töö.
PS: Mingil pildil oli ka lund näha: kas see ikka on hea mõte?
Talveks kannatab ju alati mingi 500€ maksev diiselpassat osta ja kordatehtud autot kenasti säilitada.
Aga anyway, olgu või suveauto: kindlasti ära unusta teda kõvasti ja kallilt korrosioonitõrjetada.
Karbid seest ca 5mm ulatuses vaha täis, kõik uksed sama, tagakoopad samuti; väljavooluavad peavad puhtaks jääma (sest nendest osadest peabki vesi sisse-välja käima, see on ok) jne.
Põhi samuti.
Tihti jäetakse see koera saba pärast hirmkalleid värvi- ja plekitöid kahjuks tegemata.
PS. 2. Mul üks tuttav on lasknud kõik oma POEST ostetud autod Krownist kohe uuena läbi, nii, et isegi iluvõre vahel voolab algul mingit löga välja.
Aga 5 aasta möödumisel on müüa väga lihtne olnud. Sest teised samasugused on juba alt kirmega. Ega vanadel autodel asi teistmoodi ei käi - talv on jube ja tavaline vesi suvel samuti pole parim asi.