10-06-2021, 16:41 PM
Hallooo!
Midagi uut asjalikku teemasse kirjutada ei ole, püüan tasapisi tädi Magda rahvuskaaslasi provotseerida, Sander andis eelnevalt hea mõtte seda asjalikku teemat googletõlkijaga neile serveerida, siiani reageeringuid pole, kas nad ei saa midagi aru, on sügavalt šokeeritud või lihtsalt vaatavad eemalt matsirahva rähklemist pealt ja ei vaevu sekkuma. Panin neile ka ühe seibitäpsusega Poolas taastatud K21 pildi, panen ka siia, Sander on seda ilmselt põhjalikult uurinud ja analüüsinud, teised mitutuhat foorumlast ilmselt mitte. Jällegi 1939 ja esihark nagu K17 mudelil ja Venemaa Esweco K21-l, millele eelnevalt olen viidanud.
![[Pilt: qgw-2d-b891.jpg]](https://addpics.com/files/thumbs/qgw-2d-b891.jpg)
https://archiwum.allegro.pl/oferta/unika...99543.html
Seda K21, mille me Pika Toomase käest ära võtsime, pole veel sõitma saanud, lubab, aga ei käivitu ja polegi täpselt aru saanud, kas on viga vales bensiinikraanis või mitteoriginaalsetes jalatoe kummides. Magister Tii kahtlustab kõige rohkem Führersatteli valet nurka summutaja suhtes, me pole veel suutnud tuvastada, palju see peab olema, et mootor normaalselt töötaks.
Midagi uut asjalikku teemasse kirjutada ei ole, püüan tasapisi tädi Magda rahvuskaaslasi provotseerida, Sander andis eelnevalt hea mõtte seda asjalikku teemat googletõlkijaga neile serveerida, siiani reageeringuid pole, kas nad ei saa midagi aru, on sügavalt šokeeritud või lihtsalt vaatavad eemalt matsirahva rähklemist pealt ja ei vaevu sekkuma. Panin neile ka ühe seibitäpsusega Poolas taastatud K21 pildi, panen ka siia, Sander on seda ilmselt põhjalikult uurinud ja analüüsinud, teised mitutuhat foorumlast ilmselt mitte. Jällegi 1939 ja esihark nagu K17 mudelil ja Venemaa Esweco K21-l, millele eelnevalt olen viidanud.
![[Pilt: qgw-2d-b891.jpg]](https://addpics.com/files/thumbs/qgw-2d-b891.jpg)
https://archiwum.allegro.pl/oferta/unika...99543.html
Seda K21, mille me Pika Toomase käest ära võtsime, pole veel sõitma saanud, lubab, aga ei käivitu ja polegi täpselt aru saanud, kas on viga vales bensiinikraanis või mitteoriginaalsetes jalatoe kummides. Magister Tii kahtlustab kõige rohkem Führersatteli valet nurka summutaja suhtes, me pole veel suutnud tuvastada, palju see peab olema, et mootor normaalselt töötaks.