13-06-2021, 00:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2021, 00:24 AM ja muutjaks oli Tarrik.)
(11-06-2021, 12:31 PM)altraditional Kirjutas:(11-06-2021, 09:05 AM)Tarrik Kirjutas: Ma ise jäin siin mõtlema, et miks mitte Volvo d5 mootor, r5, aluplokk. Muidugi ei tea, kas ja mis tagaveolise kast sinna läheks. Aga, näiteks võimalus vaheplaadi või keevitatud kojaga.D5 pole kokkupuuteid, aga viimasel ajal on mul päris palju olnud sõitmist 850/70 peal olevate 90date lõpu 2.5Tdi-dega. Pärineb audi valikust algselt. siba üle 100kW, mõni sõitev auto doonoriks ei maksa suurt midagi (võin isegi pakkuda ehk). Minu katsutavad 2 eksemplari, mõlemad poole miljoni kandis kulgenud, on üsna reipa minekuga, sõiduautolikud, sümpaatsed. Ja tsiteerides kohalikke klassikuid, ülimasslevinud.
Mind huvitaks kõige rohkem sinna rwd automaatkast.
Uuest sajandist pärit alumiiniumleiutised võivad küll olla võimsad ja ökonoomsed, aga nad pole muretud miljonimasinad. Uue aja kraam on optimeeritud töötama garantiiaja lõpuni, sellele järgnev iga mitteremondi-kilomeeter on kasutaja õnnistus, tootjafirma järelmüügi/hoolduse kaotatud sent.
Mul vennal 2006 aasta s80, 136kw, läbisõit 400k+, pihustid vahetas hiljuti ja pöördklappide juhtvarda. Suht hooldused ainult teinud. Vanale autole kohaselt muidugi vajab aegajalt nokitsemist. Kui tahad murevaba, sõida tööautoga (tööandja), või poeuuega. Ma ise läksin viimase teed, ja ostsin poest eelmine aasta uue Kia Ceedi, diisel ja atm, aga see ei puutu teemasse