17-06-2021, 16:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-06-2021, 16:58 PM ja muutjaks oli spark.)
(17-06-2021, 10:16 AM)Aare R. Kirjutas: Kui jätta nüüd see kiirendus-aeglustusraja kokkulangemine ära, siis nö tavalisel neljarealisel on üsna tihti olnud olukord, kus peateel liikujana võtan kiirendusrajalt tulijat nähes vasakusse ritta, et see "ballett" sujuv oleks, kuid lõpeb see ikka nii, et kiirendaja saab 90 kätte ja kui mul on samuti 90km/h, jäämegi mingiks ajaks kõrvuti sõitma.
Järvevana teel on kiirus 70. Oli sama situatsioon keerasid vasakule eest ära ja see kellele teed andsid see jäi su kõrvale sama kiirusega mis sina. aga selle taga tuli taksist kellel oli hirmus kiire ja hakkas siis taga tuledega vilgutama. eiti ei viitsind eest ära kiirendada. Siis ta võttis parmasse ritta ja hetkepäras oli üks sinine EMM , samamoodi vigutavate tuledega, sellel oli veel kiirem (äkki taksist hakkas hoopis seda kartma) ... natuke aega sai sõidetud seal normaalse kiirusega ja mis seal salata ,pisut pidurdavana, ) lõpuks kiirendasin natuke, et esimesse ritta minna minu spidokas näitas korraks 100 aga sellel Emmil oli veel kiirem ja siis ta pärast sinna autodevahele toppama jäi (Kui kaks rida kokku said)
see pole veel kõikse hullem.
Lasnagorski eripära peateele keerates (suvaline koht Narva mnt.) on see, et kiirendusrajalt ei saa kohe kiirendada, esimene rida on autosi tihedalt täis ja ka kiirendusrada liikuvaid autosid täis. ja kiirendusrajad lühikesed.
Kui esimeses reas saavad autod otsa siis kiirendusrajalt kiirendavad viimased nagu torust tuleb, et saada ka kiirendusrajalt oliatest ette ("kes ees see mees") ja niis sa lõpuks pidurdadki selle raja lõpus, sest vahele sind ei lasta ja "julmalt vahele" keerata ka taha (pigem ei julge) ja ootad, kuni tagant enam 1 ritta ei keerata