17-06-2021, 21:55 PM
(17-06-2021, 21:12 PM)unimüts Kirjutas:(17-06-2021, 14:27 PM)muska71 Kirjutas:(16-06-2021, 21:26 PM)I.A Kirjutas: Ei saa kahjuks sinu maailmavaatest aru.. masin üldiselt on ok ja seda kasutatakse, siis ei tohi märksa paremaid vidinaid külge pookida, mis põhiliselt k..ivad? Muuseumi pillidest saan aru. Endal kasutades puulõhkuja t-16 küljes, vene jagajaga tõesti ei kujutaks seda elu ette... alguses sai proovitud.Liigutusi päevas on tõesti üks kuni mitu...no mis teha kui mõnel meeldib vene org rauaga vahekorras olla ja iseendale vaseliinita taha lasta tõmmata...
orginaal hüdrost on alles ainult pump koos kastiga kus küljes on,kõik muu uus kaasaegne kuna küljes kraana ja oli nagunii suuremat paaki vaja ja paak ees ca 30L lääne filtriga.oli vaja ka jagaja lisaseksioone ja läks lääne oma peale.õhu ja kütte filtrid ka kaasaegsed ja mitte kehvema tööomadusega.masin peab reaalselt töötama ja peale pumba stendi hulga tööd murevabalt tehtud.ka hüdro silinder oli mõtetes välja vahetada kuna lekkis ja iga aasta vaheta,aga lekke põhjus oli vena tihendite saast,lääne omad ja asi klaar.
kui see vene küttefiltri ikaldus nii hää siis miks ei kohta seda ühelgi kaasaegsemal tehnikal?kupli all peab ka midagi olema mis oma elu kergemaks mõtleb...mul läbi käinud lääne diislid,86a nissan,99a oblikas,2007 rav,2014 ekspert ja kuskil ei ole seda ikaldust ja kõik töötavad nussivabalt.
Vahekorras? Kui see minu kohta käis siis point mul vähe teine.
Kas tuleb töötavat asja lõhkuma hakata? saan aru, kui on vaja tõesti mingi puulõhkuja taha haakesüsteemi panna ja siis on mugavam jagajakang ka lähemale tuua. No probleemo. Enda elu lihtsustamine.
Minu küsimus on pigem selles, et kas töötavat (probleemivaba) detaili peab masina küljest eemaldama?
Kui detail pees on, siis jah ei ole varianti, kas uus vene oma või uus lääne oma on juba iga mehe oma otsustada. Minu küsimus on aga, kas töötavat asja on vaja lõhkuda (kui ta töötab) ?
Minu poolest võib IGA MEES ehitada enda t25st kasvõi kosmose laeva ja seda ka kasutada. Kuid tuleb endale aru anda, et olgugi, et ta omaniku jaoks on ideaalne, ei pruugi ta järgmisele mehele meeldida. Paljud sellised omaaretused ongi tänaseks päevaks kuusakoskis seetõttu.
Minu jaoks on pigem primaarne, et masin töötaks nöökimistega. Võtad kuurist, ei kuritarvita teda ja paned tagasi kuuri. Kui selle 30min töö jaoks on eelnevalt vaja päev-kaks remonti teha, siis see käib küll juba närvidele. Siin ongi need igast otsast remonditud masinad nuhtluseks. Isegi kohati need, mis on originaalkonditsioonis lagunevad raiped kiirelt. Kui masin on kõikjalt ümberehitatud, siis ei ole lootustki teda vastupidavaks saada. Nööki iga päev igast otsast. Vähetöötanud masinad jällegi töötavad ja talla ja kalla vaid.
Samas ega tänapäeval olemegi sellised siidnäpud juba, et iga haakeriista jaoks on tüüpiliselt hangitud oma masin ja neid ei pea vahetama. (varem oli 1 masin ja 10 haakeriista nüüd mitu masinat ja igal oma haakeriist)
Seetõttu mu point ongi, et kohenda masin endale vastavaks, kuid ära looda, et masina "mahakandmise /müümise" korral järgmine su masinat siis hindab. (autosid peetakse 5aastat enamjaolt, traktoreid õnneks veidi kauem)
Teisalt ühe korraga 30 jupi korraga väjavahetamine viib ummikteeni. Kui originaalist liiga palju on ümber ehitatud, siis on probleemide korral lootusetu kellegilt abi saada. Keegi ei jaga enam mütsi ka, mis on kus ümber tehtud.
Tõesti ei saa sinu mõttemaailmast aru...kas sul käed tagurpidi otsas ja mõttemaailm 70 ndates kinni, et põhiprobleeme välja ei vaheta? Kahjuks teatud asju on palju paremaid saada. Kui tahad traktori puhul originaali taga ajada, siis läbi juba musta nr komisjon. Ma üritan ajaga kaasas käia, tsentrifuugi asemel on filter, kuna tsentrifuug ei vurranud ja õliks on 10w-40. Maitse asi,. Ütles kukk ja nokkis sitta...