20-06-2021, 09:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2021, 09:07 AM ja muutjaks oli stihl.)
(19-06-2021, 21:47 PM)Meelis2 Kirjutas: Kui juba tehase manuaal soovitas GAZ-52 vahetada õli 5-7000 km järel, aga rasketel teeoludel soovitati vahetusvälba kilometraazi veelgi vähendada siis mingitest määrimisomadustest saab rääkida ainult uue õli puhul.
Justnimelt.
Ja ega maailma parim saksa raudki parem ei olnud - W124 Mersul oli samuti vahetusvälp mingi 7000km.
(eriti autodel, mis linnas lühikesi otsi sõitsid).
Kes 100km kaugusel tööl käis, sel lubati pikemalt sõita.
Ja need mehed, kes nende autodega miljon kuni kaks läbi sõitsid, need vahetasidki õli 7-10 tuhande tagant.
Täissünte tollal veel ei olnud ka, mingi 10W-40 mineraal oligi lagi.
PS. Jah, ma tean, et juba Teise Maailmasõja ajal sõitsid Saksa sõjamasinad täissündiga (sest liitlased keerasid natsidele kõik Usa, UK jne õlikraanid kinni), aga massidesse jõudis see siiski alles 90ndatel.
Ja sünt on ca poole stabiilsem, sellest ka pikemad lubatud välbad.
Täna ei kujutaks enam ettegi, et keegi oma armastatud hobiautosse seda vedelat mineraali valaks, eriti veel mingit aastakümnneid seisnud kust.