20-06-2021, 09:40 AM
See roostetama minemine, hapuks läinud õli tõttu pole nüüd midagi uut. Tagasillad,käigukastid ja mootorid,mis seisavad õues ja meie niiskes kliimas akumuleerivad need sisse korralikult kondentsi. Sisse saab see muidugi tuulutuse kaudu ja isegi kui tagasild on kinni siis mingi kondents tekib ikkagi sisse. Prakikas olen neid ära ussitanud differentsiaale piisavalt juba näinud.
Üks asi,mis näiteks vene õlidega juhtub konkreetselt siis M6g,M8v, M10g2k, nende abiained setivad aastatega välja ja selline hallikas puru jääb põhja. Seega kui kohe ära ei tarbi siis aastatega seistes kõlbavad vaid konserveerimis õliks heal juhul. Mootori õlina kasutada vaid omal riskil.
Kes tänapäeval mineraal õlisid tarbivad? Ikka tarbitakse, on kohti kus pole otstarbekas lääne õli sissevalada. Eriti kui eelkäijad on mootori juba moosi sest täis lasknud.Seega enne kvaliteet kraami sisse valamist. Tasub see mitu korda sama marki mineraal õliga läbi pesta,et hiljem ei tekkiks ummistusi.
Risk jääb alati,et midagi kiilub kinni aga ütlen otse,et mitte kehva õli tõttu pole mootorid kokku läinud vaid õlituse puudusest tingituna.
Üks asi,mis näiteks vene õlidega juhtub konkreetselt siis M6g,M8v, M10g2k, nende abiained setivad aastatega välja ja selline hallikas puru jääb põhja. Seega kui kohe ära ei tarbi siis aastatega seistes kõlbavad vaid konserveerimis õliks heal juhul. Mootori õlina kasutada vaid omal riskil.
Kes tänapäeval mineraal õlisid tarbivad? Ikka tarbitakse, on kohti kus pole otstarbekas lääne õli sissevalada. Eriti kui eelkäijad on mootori juba moosi sest täis lasknud.Seega enne kvaliteet kraami sisse valamist. Tasub see mitu korda sama marki mineraal õliga läbi pesta,et hiljem ei tekkiks ummistusi.
Risk jääb alati,et midagi kiilub kinni aga ütlen otse,et mitte kehva õli tõttu pole mootorid kokku läinud vaid õlituse puudusest tingituna.