26-07-2004, 14:07 PM
Kuna Nõukogude Liit oli praktiliselt üks suur firma, siis kasutati liiklusvahendite tööstuses üldjuhul samu värve. Toonid olid analoogsed M 400/401 ja Pobedadega. Seega täpsed toonid saab ka autode varjatud kohtadest, milliseid oli tumerohelisi, tumesiniseid, halle, beeze, musti jne. Oranzi värvi oli paljude tsiklite juures täitepahtel, mida pandi paagi peale ikka vahel väga laia haardega.
M-72 järel peaks käima ka mingi täht, mis näitab valmistaja tehast, kas siis Kiievis või Uuralites ja komplekteeringut, sh esiharke ja muud.
Esimesed M-id olid sarnased, hiljem hakkasid arenema ise suundades. Ühest tuli Ural (IMZ)ja teisest Dnepr (KMZ). Uralites pandi sarnase raami vahele varsti rippklappidega mootoreid aga Kiievis aretati varem uus raam ja mootor jäeti iluparandustega põhimõtteliselt samaks (K-750 ja K-750M).
Kiievi tehas valmistas ka külgkorviveoga M-72 te.
M-72 järel peaks käima ka mingi täht, mis näitab valmistaja tehast, kas siis Kiievis või Uuralites ja komplekteeringut, sh esiharke ja muud.
Esimesed M-id olid sarnased, hiljem hakkasid arenema ise suundades. Ühest tuli Ural (IMZ)ja teisest Dnepr (KMZ). Uralites pandi sarnase raami vahele varsti rippklappidega mootoreid aga Kiievis aretati varem uus raam ja mootor jäeti iluparandustega põhimõtteliselt samaks (K-750 ja K-750M).
Kiievi tehas valmistas ka külgkorviveoga M-72 te.
Tõnu Piibur
5116265