23-06-2021, 06:00 AM
(22-06-2021, 23:13 PM)gruppen Kirjutas: Seda ka muidugi, kuid hullem oli siis kui juhtus kolmnurgast välja tulema või kui ühel korral ka järeltvõttes seadepolti sees polnud ja terve see krempel vedrude abil oma olekut muutis. Keera või russ küliti, et uuesti kolmnurka saada. Lõppude lõpuks jõudsime ikkagi järeldusele, et lihtsam on aiste otsa kinnitusega ja seda ei peagi iga päev ju järgi panema/ maha võtma.A kuda õiget nurka kannatas kolmnurgaga üldse saada, seda tarvis ju reg nagu adra et latti õieti tõstaks. Ehk oskad öelda miks vana kulunudrbe ketaste vahele siilud kasvama jätab .Sai teist natuke õlilekimise peatamiseks rem .Kuid kas igal hammasrattal või/ja kettal on võllinuudil kindel asend Muidugi võllinuudid ja hammasrataste hambumised ise ka suht kulund ,Terapikkus vast rolli ei mängi. Krt ma ise mäleta midagi sellest üle 20a möödas kui viimati tolle riistapuuga kokkupuudet oli ja aju pole ollagi??.