27-06-2021, 18:51 PM
Sai ise ka eile sarnast puiduvedu toimetatud. Ilma komplikatsioonideta.
5,7 materjal ja ca 400kg kolmemeetrisel ühe sillaga Tikil.
Kui seni olen sellist vedu teinud sama pika kaheteljelise laenatuga, siis seekord sai enda hiljuti ostetud üheteljelisega sama töö tehtud.
Samas pean mainima et sellise veosega tundub olema see sildade arvu erinevus eriti tunda. Kui varem sarnane veos sama ca kahe tonnise eluskaaluga veoki taga kaheteljelisel niimoodi rahutuks ei muutunud, siis üheteljelisega pidi kogu aeg valvel olema. Hakkab suht kergelt võnkuma. Eks oma osa on ka teekattes olevatel vagudel mis haagist mõjutavad ja ilmselt ka pisut madalal haagise rehvirõhul(1,6 paberil oleva 2,2 asemel).
Seda ei tea kuidas tänapäevane auto oma stabiilsuskontrolliga käitub kui haagis närviliseks muutub...
Saarlaste piltidel tundub jah et haagis on tee äärde aidatud. Ja koormavöö vist ikka hoidis koormat kinni. Ehk siis asi taandub juhi käitumisele ja koorma paigutusele.
5,7 materjal ja ca 400kg kolmemeetrisel ühe sillaga Tikil.
Kui seni olen sellist vedu teinud sama pika kaheteljelise laenatuga, siis seekord sai enda hiljuti ostetud üheteljelisega sama töö tehtud.
Samas pean mainima et sellise veosega tundub olema see sildade arvu erinevus eriti tunda. Kui varem sarnane veos sama ca kahe tonnise eluskaaluga veoki taga kaheteljelisel niimoodi rahutuks ei muutunud, siis üheteljelisega pidi kogu aeg valvel olema. Hakkab suht kergelt võnkuma. Eks oma osa on ka teekattes olevatel vagudel mis haagist mõjutavad ja ilmselt ka pisut madalal haagise rehvirõhul(1,6 paberil oleva 2,2 asemel).
Seda ei tea kuidas tänapäevane auto oma stabiilsuskontrolliga käitub kui haagis närviliseks muutub...
Saarlaste piltidel tundub jah et haagis on tee äärde aidatud. Ja koormavöö vist ikka hoidis koormat kinni. Ehk siis asi taandub juhi käitumisele ja koorma paigutusele.