30-06-2021, 21:29 PM
Vahepealne kokkuvõte.
Raam on pritsis + värvis. Kui midagi vajab keevitamist peale pritsi, lubati ühendust võtta. Enne pritsi minekut lõikasin maha ka original summuti kinnituse kuna arvan, et ma ei hakka vaeva nägema originaal summutuijooksuga. Samas lõikan maha doonorlit sellesamuse....mine sa tea.
Raamiga korras, liigume edasi mootoriga. Võtsin maha pragulise väljalaskekolektori ning valmistasin ette doonorilt saadu. Samuti ostsin vajalikud tihendid paigalduseks.
Karpa suhtes olen nüüd kahevahel: kas vahetada kõik välja ehk siis remontkomplekt sisse, või mitte. Karpa töös mingeid ebakõlasid vähemalt siiani ei näinud. Ilmselt enamus probleeme (rohke suits väljalaskest) tuleb, kas klapisääretihenditest või on kolvid/rõngad juba hõredaks muutunud (ei tahaks uskuda nii vähese läbisõiduga masina puhul) või pikk seismine ja vana küte. No vaatame seda asja, kui on õige aeg.
Kere on nüüd viimseni paljas ehk siis ühtegi poldiga, kruviga, mutriga asja küljes ei ole ja läheb ootama oma saatust sinjoor pritsi juurde. Muidugi ei pruugi see sel aastal juhtuda.
Muus osas peab hakkama pisidetaile kataloogima, sest kipub meelest minema, mida vaja. Sama kehtib ka poltide/mutrite/kruvide kohta. Olen üritanud zip-bagidega asja kontrolli all hoida, kuid ikka jääb midagi kahe silma vahele. Mis ikka, näpuga järge ajama. Õnneks on olemas ETKA kataloog, kus lisaks piltidele, on ka kõik osad viimseni kirjas koos koodidega ja mõnikord ka mõõtudega. Ei ole absull soovi, et mingi asi ütleks üles mingi asja puudumise tõttu. Kogemus näitab, et piisab kasvõi ühes O rõngast või stopperseibist, et masin lõhkuma/mitte töötama hakkab.
Enne raami saabumist oma niiöelda puhkepaika, katsun parandada murdunud õhutusniplid, valmistada ette viimased sillaosad (muidugi, kui jäi miskit kahe silma vahele), osta mutrid (polnudki niisama tavalised mutrid, keere peen ja tugevusaste 10) ja valmistada ette mootor paigalduseks. Igasugused kummipuksid olid minu üllatuseks väga heas seisus (no eks näeb tegelikult maastikul). Lisaks on vaja igasuguseid klambreid ja O rõngaid, seega tegevust jagub.
Juhtmestiku jätan ilmselt talve peale, kui on pimedad õhtud ja väljas külm. Siis hea kaminaruumis majandada seda enam, et külmal ajal pole õues nagunii midagi teha ja kaminaruumis ei seega absull keegi: st. 20 rm on minu päralt. Praegusel ajal ja selline töö.....no ei saa teha sellist asja 20 min kaupa.
Kere muutub üha tõenäolisemalt järgmise aasta teemaks muutuvat. Eks ma olingi sellega arvestanud ja midagi hullu pole, peaasi et saaks korralikult tehtud sest see ongi selle masina kõige nõrgem koht, mis puudutab ajale vastupanemist.
Üks päev tulid meelde ka istmed.....ja kohe unustasin. Detaile palju, poroloon meenutab ainult lapsena selle järamist ja kattest ei taha rääkidagi. Ühesõnaga tulevikuteema, kuni leian ise motivatsiooni või kellegi, kes normaalse raha eest ära teeb.
Tent ja uksed..... ausalt, ei tunne muretki. Võib juhtuda, et uksi ma ei tahagi, panen ainult tendi või siis isegi tenti ei pane....Samas näeb Iltis kõige kihvtim välja just nimelt tendiga ja ilma usteta, nagu armeedžiipide esiisa Willys. No eks näeb.
Muus osas tundub selgus majas olevat ja mingigi plaan on paigas. Seni kuni raami ootan, otsin doonorilt puuduvaid/kasutatavaid osi ning ostan ka kaubandusest järjest vajalikke asju juurde.
Järgmise postini!
Raam on pritsis + värvis. Kui midagi vajab keevitamist peale pritsi, lubati ühendust võtta. Enne pritsi minekut lõikasin maha ka original summuti kinnituse kuna arvan, et ma ei hakka vaeva nägema originaal summutuijooksuga. Samas lõikan maha doonorlit sellesamuse....mine sa tea.
Raamiga korras, liigume edasi mootoriga. Võtsin maha pragulise väljalaskekolektori ning valmistasin ette doonorilt saadu. Samuti ostsin vajalikud tihendid paigalduseks.
Karpa suhtes olen nüüd kahevahel: kas vahetada kõik välja ehk siis remontkomplekt sisse, või mitte. Karpa töös mingeid ebakõlasid vähemalt siiani ei näinud. Ilmselt enamus probleeme (rohke suits väljalaskest) tuleb, kas klapisääretihenditest või on kolvid/rõngad juba hõredaks muutunud (ei tahaks uskuda nii vähese läbisõiduga masina puhul) või pikk seismine ja vana küte. No vaatame seda asja, kui on õige aeg.
Kere on nüüd viimseni paljas ehk siis ühtegi poldiga, kruviga, mutriga asja küljes ei ole ja läheb ootama oma saatust sinjoor pritsi juurde. Muidugi ei pruugi see sel aastal juhtuda.
Muus osas peab hakkama pisidetaile kataloogima, sest kipub meelest minema, mida vaja. Sama kehtib ka poltide/mutrite/kruvide kohta. Olen üritanud zip-bagidega asja kontrolli all hoida, kuid ikka jääb midagi kahe silma vahele. Mis ikka, näpuga järge ajama. Õnneks on olemas ETKA kataloog, kus lisaks piltidele, on ka kõik osad viimseni kirjas koos koodidega ja mõnikord ka mõõtudega. Ei ole absull soovi, et mingi asi ütleks üles mingi asja puudumise tõttu. Kogemus näitab, et piisab kasvõi ühes O rõngast või stopperseibist, et masin lõhkuma/mitte töötama hakkab.
Enne raami saabumist oma niiöelda puhkepaika, katsun parandada murdunud õhutusniplid, valmistada ette viimased sillaosad (muidugi, kui jäi miskit kahe silma vahele), osta mutrid (polnudki niisama tavalised mutrid, keere peen ja tugevusaste 10) ja valmistada ette mootor paigalduseks. Igasugused kummipuksid olid minu üllatuseks väga heas seisus (no eks näeb tegelikult maastikul). Lisaks on vaja igasuguseid klambreid ja O rõngaid, seega tegevust jagub.
Juhtmestiku jätan ilmselt talve peale, kui on pimedad õhtud ja väljas külm. Siis hea kaminaruumis majandada seda enam, et külmal ajal pole õues nagunii midagi teha ja kaminaruumis ei seega absull keegi: st. 20 rm on minu päralt. Praegusel ajal ja selline töö.....no ei saa teha sellist asja 20 min kaupa.
Kere muutub üha tõenäolisemalt järgmise aasta teemaks muutuvat. Eks ma olingi sellega arvestanud ja midagi hullu pole, peaasi et saaks korralikult tehtud sest see ongi selle masina kõige nõrgem koht, mis puudutab ajale vastupanemist.
Üks päev tulid meelde ka istmed.....ja kohe unustasin. Detaile palju, poroloon meenutab ainult lapsena selle järamist ja kattest ei taha rääkidagi. Ühesõnaga tulevikuteema, kuni leian ise motivatsiooni või kellegi, kes normaalse raha eest ära teeb.
Tent ja uksed..... ausalt, ei tunne muretki. Võib juhtuda, et uksi ma ei tahagi, panen ainult tendi või siis isegi tenti ei pane....Samas näeb Iltis kõige kihvtim välja just nimelt tendiga ja ilma usteta, nagu armeedžiipide esiisa Willys. No eks näeb.
Muus osas tundub selgus majas olevat ja mingigi plaan on paigas. Seni kuni raami ootan, otsin doonorilt puuduvaid/kasutatavaid osi ning ostan ka kaubandusest järjest vajalikke asju juurde.
Järgmise postini!