01-07-2021, 15:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2021, 15:40 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Njaa. Mu puiduvagunil (05zjs) nüüd selline jama,et 2020 oli 160K kellal,aga 2021 juba 280K kellal. Sinna sisse mahtus siis pea terve aasta ümberehitust ka veel.
Ja järgmine ning ilmselt ka ülejärgmine aasta kui lähen ülevaatust tegema on mul ikka täpselt sama näit
Kuna doonor auto kereaju on läbisõiduga 185K km aga ostetud spidoplokis on 280K,siis ei hakka mul spido enne numbreid edasi kerima kui kereajau on selle numbrini jõudnud
Spido loeb kenasti mõlemat trip välpa ilma probleemita.
Eesti inimene ostab ju läbisõidu järgi autot,mitte tehnilise korrasoleku järgi.
Meil töökojas värvis käinud Soomest tulnud tojota bussid mis teeninud leiba omavalitsustes inva või kooliveokitena. Hooldatud ainult esinduses riigi rahade eest. Ühel oli kellal 550K aga paberites kirjas,et UUS mootor paigaldatud 340K pealt(esinduses ) Murevabad ja VÄGA hästi hooldatud autod ning sõidavad veel väga pikalt kui edasi kenasti hooldada. Ühe silmini luxust täis bussi pani huvi pärast müüki ka. Kellal oli 400K+. Ühtegi kõnet ka ei tulnud. Pani sama bussi aga 140K ja tekkis järjekord.
Üldiselt toob ta vaid oma headele tuttavatele neid,kes asjast midagi ka jagavad. Võimalusel valibki busse millel mootor/käigukast vahetatud.
Eriti hea oli buss millel oli kellal 350K+ aga käigukast oli vahetatud 340K pealt ning sellel kehtis veel garantii aeg
PS!Õrnapõrnalistele igaks juhuks,et kedagi ei petetud ning see teema oli neil mingi sõbraga vaidluse lahendamiseks rohkem
Ja järgmine ning ilmselt ka ülejärgmine aasta kui lähen ülevaatust tegema on mul ikka täpselt sama näit
Kuna doonor auto kereaju on läbisõiduga 185K km aga ostetud spidoplokis on 280K,siis ei hakka mul spido enne numbreid edasi kerima kui kereajau on selle numbrini jõudnud
Spido loeb kenasti mõlemat trip välpa ilma probleemita.
Eesti inimene ostab ju läbisõidu järgi autot,mitte tehnilise korrasoleku järgi.
Meil töökojas värvis käinud Soomest tulnud tojota bussid mis teeninud leiba omavalitsustes inva või kooliveokitena. Hooldatud ainult esinduses riigi rahade eest. Ühel oli kellal 550K aga paberites kirjas,et UUS mootor paigaldatud 340K pealt(esinduses ) Murevabad ja VÄGA hästi hooldatud autod ning sõidavad veel väga pikalt kui edasi kenasti hooldada. Ühe silmini luxust täis bussi pani huvi pärast müüki ka. Kellal oli 400K+. Ühtegi kõnet ka ei tulnud. Pani sama bussi aga 140K ja tekkis järjekord.
Üldiselt toob ta vaid oma headele tuttavatele neid,kes asjast midagi ka jagavad. Võimalusel valibki busse millel mootor/käigukast vahetatud.
Eriti hea oli buss millel oli kellal 350K+ aga käigukast oli vahetatud 340K pealt ning sellel kehtis veel garantii aeg
PS!Õrnapõrnalistele igaks juhuks,et kedagi ei petetud ning see teema oli neil mingi sõbraga vaidluse lahendamiseks rohkem
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)