05-07-2021, 12:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2021, 12:48 PM ja muutjaks oli stihl.)
(26-06-2021, 10:28 AM)ahtos Kirjutas: Zigulli nuka surmas oli süüdlane ikka õli puudumine(4 käik ja 40kmh).
Noh, eks siin on kah mingi väike iva.
Kui Tulika Takso oma esimesed Opel A Omega`d (1,8 mootoritega) kätte said, siis esines samuti mõningaid garantiijuhtumeid, et nukkvõllid olid maha kulunud.
Ja vahetatigi kohe tehase kulul ära.
Lihtsalt Volga roolist tulnud vanemad juhid sõitsid samamoodi edasi nagu nad harjunud olid, et 4 käik linnas ja 40km/h.
(see oli Opeli esinduse tollase peatöökojameistri versioon asjale)
Aga see trend lõppes varsti ära, sest nad (juhid) said aru, et selle jõuetu 1,8 mootoriga ei ole eriti öko just kõige madalama kõige võimalikuma pöördega sõita. Nagu vist siis Volgaga oli.
Ja GM ei teinud oma nukkasid siis savist, ilmselt oli tõesti õlitusprobleem.
Või siis ka s..ta õli probleem, mine sa tea. Kahjuks ma ei mäleta, mida tehas neile toona sisse pani või garantiiajal vahetuse puhul nõudis. Ilmselt ikka mineraal, sest aeg oli ju 90ndate väga algus ja Omega B tuli alles 1994. (need vaevlesid hoopis muude probleemidega)