06-07-2021, 21:18 PM
Kunagi sama kontserni XUD diislil juhtus ka nõnda, et hambad tulid rihmal maha, just väntvõlli seibi pealt. Rihm oli konti oma, umbes 5000 km sõitnud. Kusjuures ülejäänud rihma hambad olid ka kõik läbivate pragudega ja põhimõtteliselt lahti tulemas kohe. Ma ei tea, kus see rihm tegelikult tehtud oli või oli mingisugune praak seeria sest ei enne ega pärast pole selle tootjaga sellist kino olnud. Samasuguse sõidustiili juures ei juhtunud ka edaspidi midagi.
Ahjah, see juhtus nõnda, et käivitades läks tööle ja siis suri välja. Uuesti käivitades korra "lubas" ja siis oli vsjoo. Seejärel oli arusaada, et starter ei taha keerata enam ja võtsin katte maha, rihm oli lõdval peal. Sama päeva õhtul tõmbasime parklas auto tungi peale, ratas alt, katted maha ja ettevaatlikult märgid paika keeratud. Uus rihm läks peale, sai mootorit ringi keeratud ja kuna ta ringi käis siis sai käivitatud ja sõitis ta kuni lõpuni. Kuigi jah, ühele klapile ta ilmselt ikkagi natuke haiget tegi aga mitte niipalju, et see järgnenud 40 000 km läbimist oleks takistanud. Kere muutus takistuseks nagu nagu svammiga kokkuliimitud keredega ikka juhtub lõpuks.
Ahjah, see juhtus nõnda, et käivitades läks tööle ja siis suri välja. Uuesti käivitades korra "lubas" ja siis oli vsjoo. Seejärel oli arusaada, et starter ei taha keerata enam ja võtsin katte maha, rihm oli lõdval peal. Sama päeva õhtul tõmbasime parklas auto tungi peale, ratas alt, katted maha ja ettevaatlikult märgid paika keeratud. Uus rihm läks peale, sai mootorit ringi keeratud ja kuna ta ringi käis siis sai käivitatud ja sõitis ta kuni lõpuni. Kuigi jah, ühele klapile ta ilmselt ikkagi natuke haiget tegi aga mitte niipalju, et see järgnenud 40 000 km läbimist oleks takistanud. Kere muutus takistuseks nagu nagu svammiga kokkuliimitud keredega ikka juhtub lõpuks.