07-07-2021, 12:58 PM
(07-07-2021, 11:19 AM)TeeTL Kirjutas:Võta Sa kinni oli see tingitud sõidustiilist, auto vanusest, vanast õlist, või selle puudumisest- igatahes muutus muidu vintske tööloom(07-07-2021, 10:28 AM)volvotar Kirjutas: Tal oli kunagi vana päevinäind jaapani kastikas- muidu igati vinksvonks tööloom, aga peremees natuke sedapsi.Õliga nüüd vägapalju seost ei ole, aga võibola kuidagi jõuab teisi küsimusi mööda õli juurde tagasi
Sõidustil 4K/40km/h nii tühjalt kui ka ülekoormatuna, lõppes autokesele aiaääres- käigukasti peavõll läks POOLEKS.
Kuidas madala pöördega sõitmine koormab võlli rohkem kui kõrge pöördega sõitmine? Võll on võll ja ta peab ettenähtud pöördemomendi vastu võtma ja edasi andma igal pöörlemiskiirusel. Murdumist põhjustab pigem äkiline pöördemomendi muutus - mis võib juhtuda igal kiirusel.
äkki vanarauaks.
Nüüd võib pajatada vanast- vananenud õlist.
Tuttav sõitis vana rootsi rauaga, millel ornungimaa õlipress aiste vahel. Sõitis kolm aastat kallates koguaeg lihtsalt kõige odavamat õlitaolist
ainet peale, kuniks otsustas mootorile kap. remont ära teha. Enne kui selleni jõuti oli vana ja vananenud õli selliseks moodustiseks läinud,
et seda tuli noaotsa ja lusika abil sealt kätte saada. Peale seda see mees sõidab küll jätkuvalt vanade autodega, aga enam mitte
vana õliga.
Mul endal on garaasis 40. aasta vana TATT, pole tal häda midagi- vaja ainult ülesäratada (segada).