14-07-2021, 08:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2021, 08:53 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-07-2021, 23:03 PM)ounou Kirjutas: no on ju siin ikka julgelt pooled kirjaoskamatud. kus on seaduses kirjas, et tent peab olema? ja jälle ikka sama vana plaat peal - kes maksab, kes maksab? kordan üle - pole absoluutselt minu asi. äkki nõutakse veel, et rehvil peab mustrit olema - kes selle küll kinni maksab???
Mina nõuap!
![Sad Sad](https://forum.automoto.ee/images/smilies/sad.gif)
Rehvimustri (nagu ka muud auto tehnilise korrasoleku tingimused) maksab kinni iga tellija. Mistõttu Eesti firma vedu on kallim, kui kusagilt Valgevenest või Türgist tellitu.
Ilmselt mäletavad paljud aega, kui veoautolt sõidu ajal ära kukkunud summuti või koos kanduriga raamist irdunud varuratas ei olnud uudistekünnist ületav asi... Õnneks oleme sellest ajast eluga läbi.
Meil ei saa paljud aru, et Euroopa trasside mõistes on kogu Eesti üks kuradi külavahe. Meil on kolm teed, mida võiks tinglikult trassikeseks nimetada (ja ka need ühendavad külasid). Just säärastel teekestel liigub ka kiidetud Euroopas enamus kaupu. Suured vahemaad veetakse raudteel või terminalides ümber laaditutena suurtes autorongides. Siin teemaksolev ümarpuit liigub pikemaid otsi reeglina raudteel (või võimaluse korral üldse praamidel), kuna nii on odavam.
Me unustame oma nõudmistes tihti ära, kui väikesed me oleme...
Isand ounou, milline katmise viis peale täistendi veel sobiks ümarpuidu maanteetranspordiks?