15-07-2021, 23:59 PM
Mitmeaastane kogemus UAZ-bussiga näitas, et summuti toru ei tohi sentimeetritki lühem olla, kui auto kere. Kohe oli heitgaasi hais elamises. Kui oli sent pikem, polnud mingit probleemi. Uaz-i bussikere tagauste tihendid on rohkem dekoratiivset iseloomu, mingit hermeetilisust sealt loota pole. Tolmuse teega ei tohtinud esiuste aknaid lahti teha, eriti veel "kolmnurkakent". Muidu tuli kongiosa kohe pesema hakata. Ega see kere ilma uksetihendite puudustetagi eriti tihe ja hermeetiline olnud.
Üks mälestus on ka Moskvitš 2140-ga. Tuli teha kümnekilomeetrine sõit nii, et tagatulesid polnud küljes, olid tühjad augud. Tagaiste oli paigas, muu polsterdus samuti. Silmist tuli vesi välja ja sõita oli äärmiselt vastik. Ei aitanud eksperimendid erinevate akende kinni - lahti keeramisega, ega soojendusmootoriga ülerõhu tekitamine. Summuti pikkust tol autol ei mäleta, meeles on ainult kõik negatiivne.
Üks mälestus on ka Moskvitš 2140-ga. Tuli teha kümnekilomeetrine sõit nii, et tagatulesid polnud küljes, olid tühjad augud. Tagaiste oli paigas, muu polsterdus samuti. Silmist tuli vesi välja ja sõita oli äärmiselt vastik. Ei aitanud eksperimendid erinevate akende kinni - lahti keeramisega, ega soojendusmootoriga ülerõhu tekitamine. Summuti pikkust tol autol ei mäleta, meeles on ainult kõik negatiivne.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.