25-07-2021, 22:46 PM
Minu arvates on see haige idee, et poole manöövri peal sõidueesõigus muutub. Sellest saavad kasu ainult (liiklus-)juristid.
Päriselus ei mahu autod ristmikule niimoodi äragi, eriti arvestades liikluskooli kommentaari:
"Antud olukord on pigem teoreetiline kui reaalselt elus aset leidev, sest reguleerimata või eesõigusmärkidega tähistamata on vaid madala intensiivsusega sõiduteede ristumiskohad nagu seda on näiteks individuaalmajade elamupiirkond."
Seall kindlasti on kõigil võimalus mu 5,6-meetrisest Cadillacist viuh ja viuh siit- ja sealtpoolt mööda tuisata.
A' arvestades tüüpilise liikleja teadmisi ja liiklusolukorra jälgimise võimet, peaksid sellised olukorrad lahenema nii nagu järgmises liiklusülesandes:
"Kui võrdõiguslike teede ristmikule jõuab korraga 4 autot, kuidas olukord laheneb?"
Õige vastus: "BMW läheb esimesena".
Päriselus ei mahu autod ristmikule niimoodi äragi, eriti arvestades liikluskooli kommentaari:
"Antud olukord on pigem teoreetiline kui reaalselt elus aset leidev, sest reguleerimata või eesõigusmärkidega tähistamata on vaid madala intensiivsusega sõiduteede ristumiskohad nagu seda on näiteks individuaalmajade elamupiirkond."
Seall kindlasti on kõigil võimalus mu 5,6-meetrisest Cadillacist viuh ja viuh siit- ja sealtpoolt mööda tuisata.
A' arvestades tüüpilise liikleja teadmisi ja liiklusolukorra jälgimise võimet, peaksid sellised olukorrad lahenema nii nagu järgmises liiklusülesandes:
"Kui võrdõiguslike teede ristmikule jõuab korraga 4 autot, kuidas olukord laheneb?"
Õige vastus: "BMW läheb esimesena".