02-08-2021, 22:53 PM
(02-08-2021, 20:42 PM)lauren Kirjutas:OT jätkuks: Ei nõustu kuidagi sellega, minu arust läks Transit just inimlikumaks. Vanemad olid küll lollikindlamad aga samas traktorid, uuemas(2000+) kannatab ikka pikemalt sõita ilma väsimatta.(02-08-2021, 13:09 PM)Kult Kirjutas: Kas mk6 Transiti(2000+) peale pole mõelnud doonoriks, sealt saaks tagumise talasilla ja mootori ja kasti ka. Mootorid on neil täitsa hea minekuga ja ülekanne ka umbes nii et 2000rpm/90km/h. Mul seiseab üks rhd ldv transiti(2.4tddi) tehnikaga, aga sellel topelt rattaga tagasild.On küll minu arvamus aga transit lõppes just selle mudeliga ära, tagasilla võib ju võtta aga see mootor oma pumba ja pihustihädadega no go. Meelisele edu ja jaksu, ju saab kunagi bedfordi näha kui mossega liivamäel kruiisin. Üks hea sõber meenutab vahel oma bedfordi mis oli tal esimene automaat käigukastiga auto ainult heade mälestustega, oli see tal kuskil 90ndate alguses kus polnud sellele praktiliselt mitte midagi võtta. Piduriosad jne ehitati ala mossede, sikside osadest, küll treiti silindreid ringi ja liimiti ise piduriklotse, sama teema ka sillaosadega, starter oli aretatud gaz 52 omast mille käivitus oli läbi kombaini lüliti ja kahe akuga 24v pealt, ega muidu see hõre diisel käima minna ei tahtnud. Sellegipoolest sõitis ta sellega palju aastaid.
Esimene auto oli mul 1991.a. Transit pikk ja kõrge, ei igatse kuidagi taga pluss veel 2 sama tüüpi, siis üks uuem smiley face ja pärast seda juba 2001 2.4 ja nüüd juba üle 6 aasta 2005.a. 2.0tdci mis on eriliselt töökindel.
Mk7-lt saaks juba ketaspidurid, aga sellel ka ülekanne 3.7, eritellimus oli vist 3.5.