03-08-2021, 22:48 PM
Kindel ei ole, aga kiiremat tagasilda ehk leiaks nende kaubikute juurest, mis tehases tehtud istmetega väikebussidena. Vanast ajast, kui peale RAF-e Transitid olid Tallinnas marsruuttaksod on meeles, et nn marsadel tundusid reisja seisukohast olema pikemad käigud ja vähem üldist salongimüra kui sama ajastu Transit kaubikutel.
2006 ja edasi kaubikutest/bussidest peaks talasild olema Transitil/Tourneo'l, Crafteril ja Sprinteril.
Endal kaubiku rolli täitmas Crafter 2,5TD, 100kw, 6k manuaal. Täiskõrge ja eelviimane pikkus. 2000rpm on kuuenda käiguga spidol 80km/h, 100 km/h on umbes 2500rpm. Mineku üle kurta ei saa, telefoniga saab ka maanteekiirusel normaalselt rääkida. Sama ajastu samal kaubikul on veel 120kw mootor valikus, seal ehk kiirem tagasild.
Ma võtaks pähe tulnud mudelite osas näiteks Aeromotorsi ette ja vaataks sealt, milline kõige kangema mootoriga versioon on, siis saaks edasi ülekannete kohta otsida.
2006 ja edasi kaubikutest/bussidest peaks talasild olema Transitil/Tourneo'l, Crafteril ja Sprinteril.
Endal kaubiku rolli täitmas Crafter 2,5TD, 100kw, 6k manuaal. Täiskõrge ja eelviimane pikkus. 2000rpm on kuuenda käiguga spidol 80km/h, 100 km/h on umbes 2500rpm. Mineku üle kurta ei saa, telefoniga saab ka maanteekiirusel normaalselt rääkida. Sama ajastu samal kaubikul on veel 120kw mootor valikus, seal ehk kiirem tagasild.
Ma võtaks pähe tulnud mudelite osas näiteks Aeromotorsi ette ja vaataks sealt, milline kõige kangema mootoriga versioon on, siis saaks edasi ülekannete kohta otsida.