09-08-2021, 22:14 PM
Lugupeetavad!Kuna vanatehnika varjupaik pole ise ühtegi kogumisaktsiooni algatanud, siis minu kommentaar on alati olnud viimane, väljendamaks suurt tänu toetamise eest. Teen siis seekord erandi ja edastan mõned muuseumipoolsed arvamused.
Lugesin veelkord Vooremaa artikli hoolega läbi ja ei leidnud purukslõikamise kohta küll midagi. Kaalumisel on küll olnud mitmed eri versioonid, kuidas Uragani nii sõidukorda seada, et teda saaks kasutada atraktiivse muuseumieksponaadina, sh külaliste sõidutamise vahendina. Samas meeldis mulle väga ksf Isandpauk mõte eemaldada esmalt täiesti korrodeerunud vee- ja vahupaagid ning amortiseerunud pumbasüsteemid. Kuna varjupaik ise pole suuteline nii suuremahulist restaureerimist ette võtma, siis üritada (näiteks kaasfoorumlaste nõu ja jõuga) algatada uute rahastamisprojektide kirjutamine, et nimetatud restaureerimised läbi viia. Seniks aga paigaldada paakide- ja pumbaruumidesse istepingid ning tekitada võimalus järjekordse seikluste raja läbimise sõiduki loomiseks.
Paraku on kaasaegne muuseum hoopis midagi muud kui aastaid tagasi. Igaüks peab otsima ideid ja võimalusi, kuidas ära elada. Meie puhul veel situatsioonis, kui puudub igasugune toetus väljastpoolt - ainuke sissetulek on vaid oma teenuseid pakkudes.
Me pole restauraatorid, pigem mingil määral sõidukite korrastajad. Meie sooviks ja eesmärgiks on koguda ja säilitada veel allesolevaid sõidukeid, millised nõukogude perioodil meie teedel liikusid, et järeltulijatel oleks võimalik ehk ka oma kätt korrastamisel proovida. Väidan, et ühtegi varjupaiga eksponaati pole me 17. tegevusaasta jooksul vanametalli kokkuostu saatnud.
Tänan heatahtlikke inimesi seniste annetuste eest! Kui kellegi annetajate ootused käesoleva aktsiooni käigu kohta polnud sellised kui nemad lootsid ja soovivad oma panuse tagasi, siis andke palun lahkesti teada ja teeme koheselt tagasikande.
Meenutan, et oleme käima lükanud vaderluse teema: kes soovib Uragani korrastamisele käed külge panna, andke aga teada ja teie nimi saab ajalooannaalidesse sisse kirjutatud.
Veel annan teada, et kunagine Viljandi pritsimees, Uragani selleaegne juht, Vello Oolo, on andnud nõusoleku tulla masinat komplekteerima. Vello olnud ka eelmise mootori demonteerimise juures ja hea meelega nõus vadereid korrastamise juures nõustama.
Lugesin veelkord Vooremaa artikli hoolega läbi ja ei leidnud purukslõikamise kohta küll midagi. Kaalumisel on küll olnud mitmed eri versioonid, kuidas Uragani nii sõidukorda seada, et teda saaks kasutada atraktiivse muuseumieksponaadina, sh külaliste sõidutamise vahendina. Samas meeldis mulle väga ksf Isandpauk mõte eemaldada esmalt täiesti korrodeerunud vee- ja vahupaagid ning amortiseerunud pumbasüsteemid. Kuna varjupaik ise pole suuteline nii suuremahulist restaureerimist ette võtma, siis üritada (näiteks kaasfoorumlaste nõu ja jõuga) algatada uute rahastamisprojektide kirjutamine, et nimetatud restaureerimised läbi viia. Seniks aga paigaldada paakide- ja pumbaruumidesse istepingid ning tekitada võimalus järjekordse seikluste raja läbimise sõiduki loomiseks.
Paraku on kaasaegne muuseum hoopis midagi muud kui aastaid tagasi. Igaüks peab otsima ideid ja võimalusi, kuidas ära elada. Meie puhul veel situatsioonis, kui puudub igasugune toetus väljastpoolt - ainuke sissetulek on vaid oma teenuseid pakkudes.
Me pole restauraatorid, pigem mingil määral sõidukite korrastajad. Meie sooviks ja eesmärgiks on koguda ja säilitada veel allesolevaid sõidukeid, millised nõukogude perioodil meie teedel liikusid, et järeltulijatel oleks võimalik ehk ka oma kätt korrastamisel proovida. Väidan, et ühtegi varjupaiga eksponaati pole me 17. tegevusaasta jooksul vanametalli kokkuostu saatnud.
Tänan heatahtlikke inimesi seniste annetuste eest! Kui kellegi annetajate ootused käesoleva aktsiooni käigu kohta polnud sellised kui nemad lootsid ja soovivad oma panuse tagasi, siis andke palun lahkesti teada ja teeme koheselt tagasikande.
Meenutan, et oleme käima lükanud vaderluse teema: kes soovib Uragani korrastamisele käed külge panna, andke aga teada ja teie nimi saab ajalooannaalidesse sisse kirjutatud.
Veel annan teada, et kunagine Viljandi pritsimees, Uragani selleaegne juht, Vello Oolo, on andnud nõusoleku tulla masinat komplekteerima. Vello olnud ka eelmise mootori demonteerimise juures ja hea meelega nõus vadereid korrastamise juures nõustama.