12-08-2021, 23:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2021, 23:06 PM ja muutjaks oli Tuunikala.)
Põhimõtteliselt:
Ketiliini hääl oli kosta, kuid viitas loobuvale ketipingutile. Vahetasin tolle ära ning hääl kadus, ning pill käis kui siidi. Kuid järgmine käivitus käis kõlks ja kõik. Aga pole esimene kord, kui selline asi juhtub.
Rooste koha pealt: ma ei kurda. Jah, roostet esineb, kuid mitte midagi sellist, mille pärast muretsema peaks. Neil on omad kohad, kuid mitte midagi sellist, mis heidutaks. Sisemised karbid laias laastus, kuid on tehtavad.
Aga, mis postitus see oleks ilma uuenduseta.
![[Pilt: 10-AF6872-1-BDA-43-AD-9072-D9271657-EC6-A.jpg]](https://i.ibb.co/L6MVtSv/10-AF6872-1-BDA-43-AD-9072-D9271657-EC6-A.jpg)
Selline seis oli mul teisipäeva hommikul.
![[Pilt: EE2-E6-FC0-B641-4-A81-8732-2-AA8-F947-ED56.jpg]](https://i.ibb.co/HTs1hDZ/EE2-E6-FC0-B641-4-A81-8732-2-AA8-F947-ED56.jpg)
Ning selline seis oli teisipäeva õhtul. Kolvid, olgugi et polnud kohal puurimise ajal, sobisid ideaalselt.
![[Pilt: EE2-EE0-EC-1-C63-4-C90-9-B50-1-AF268-CE2-BE2.jpg]](https://i.ibb.co/n79PRQM/EE2-EE0-EC-1-C63-4-C90-9-B50-1-AF268-CE2-BE2.jpg)
Kolmapäeva hommikul oli mul seis selline. Kaas peal, uued tihendid ja poldid.
![[Pilt: FC7-AF8-B3-F2-AE-48-BD-A63-E-BA2313-D56-D23.jpg]](https://i.ibb.co/7Yn38tM/FC7-AF8-B3-F2-AE-48-BD-A63-E-BA2313-D56-D23.jpg)
Ning kuna lõpp polnud kaugel, sai auto sisse lükatud ning valmistatud ette operatsiooniks.
![[Pilt: A0-D37-CA2-9-CE7-4021-87-E2-F569989699-F3.jpg]](https://i.ibb.co/N1RQpSg/A0-D37-CA2-9-CE7-4021-87-E2-F569989699-F3.jpg)
Ning siin on ladu. MB mootor oli uuema mudeli pealt, mistõttu seda ei saanud kasutada muuks, kui puuduolevate poltide-seibide asenduseks. Ning Jaguari mootor ootab, millal uues elukohas saaks põksuma hakata.
Lisaks sellele majandamisele otsustas üks mu üheksast autost, et vajab käigukasti remonti.
![[Pilt: 416-E92-FA-20-B1-4-CAB-B430-39-C36-E61-F0-AD.jpg]](https://i.ibb.co/RhMKFDm/416-E92-FA-20-B1-4-CAB-B430-39-C36-E61-F0-AD.jpg)
Kuna see tähendas omakorda tõsiasja, et mul enam polnud sõidukit, kuna naine võttis ära viimase, mis sõidab, siis pidi asja kiirelt käiku lükkama. Veidi masendav mõelda ka, et 9-st autost, mis hetkel autopargis, sõidab ainult üks. Ning too ka poolenisti vigane.
Täna hommikul oli olukord järgnev:
![[Pilt: 65-FF84-CB-A602-48-A1-9629-1-E684098-AFE6.jpg]](https://i.ibb.co/zZ07Bcr/65-FF84-CB-A602-48-A1-9629-1-E684098-AFE6.jpg)
Ning kuskil kella seitsme paiku oli hetk selline:
![[Pilt: 4896-FD81-B62-E-4299-AAA1-1-C3-BDE0-D2380.jpg]](https://i.ibb.co/ZX444m0/4896-FD81-B62-E-4299-AAA1-1-C3-BDE0-D2380.jpg)
![[Pilt: 5-AEE222-C-90-E4-4-A9-D-BA5-E-CBD1-D75917-A1.jpg]](https://i.ibb.co/NmYHdtJ/5-AEE222-C-90-E4-4-A9-D-BA5-E-CBD1-D75917-A1.jpg)
Ilmselgelt see tähendab ainult seda, et esimene käivitus polnud väga kaugel.
Esimese asjana sai muidugi käiatud tühja, et saaks õli igale poole liikuma. Avastatud sai seda, et õlikork ja filtrikorpus olid kinni keeramata. Need tehtud, sai jagajat kahe hamba jagu edasi liigutatud ning võtit antud. Ning poleks uskunud seda, aga pool pööret hiljem mootor käis. Ühtlaselt ja vaikselt, kui puuduolev summuti välja arvata.
Kuskil tunnike hiljem, vahetades naelrehvid suverehvide vastu, nööpides kokku viimaseid puudujääke, sõitis auto omal jalal välja töökojast. Märtsist alates seisnud, kuid käis.
Kindlustus tehtud ning GPS paigaldatud, sai esimene sõit ette võetud:
![[Pilt: 571-C3-D20-FBD4-427-F-B3-C8-851-ABAB340-DC.jpg]](https://i.ibb.co/DrYTBsr/571-C3-D20-FBD4-427-F-B3-C8-851-ABAB340-DC.jpg)
Ning 26 km läbitud.
![[Pilt: C8-CFF45-B-83-D0-4-C5-B-90-CA-850257-CCD3-B0.jpg]](https://i.ibb.co/yhNzJH3/C8-CFF45-B-83-D0-4-C5-B-90-CA-850257-CCD3-B0.jpg)
Ning viimane meeleolupilt ka
![[Pilt: A666-D534-66-B7-4-A1-D-997-C-0-D8-BFF2352-A7.jpg]](https://i.ibb.co/nfY7qxP/A666-D534-66-B7-4-A1-D-997-C-0-D8-BFF2352-A7.jpg)
Imelik mõelda. Ta käib ja sõidab. Ei kolise ega nagise. Kõrvalised hääled puuduvad. Käib kui siidi.
Nüüd polegi muud, kui teha sillastend, vahetada ära mõned liistud ning iluvidinad ning kõrvale panna kõik vajalik doonorist, et sellest viimane välja välja võtta.
Kellel huvi, võib muidugi avaldada ka ostusoovi. Kõiki autosid koguda ei suuda niikuinii, pean tõdema. Ning igapäevaselt ringi väisata selle autoga pole just mõistlik. Olgugi, et mugavuse poole pealt on raske leida vastast.
Ketiliini hääl oli kosta, kuid viitas loobuvale ketipingutile. Vahetasin tolle ära ning hääl kadus, ning pill käis kui siidi. Kuid järgmine käivitus käis kõlks ja kõik. Aga pole esimene kord, kui selline asi juhtub.
Rooste koha pealt: ma ei kurda. Jah, roostet esineb, kuid mitte midagi sellist, mille pärast muretsema peaks. Neil on omad kohad, kuid mitte midagi sellist, mis heidutaks. Sisemised karbid laias laastus, kuid on tehtavad.
Aga, mis postitus see oleks ilma uuenduseta.
![[Pilt: 10-AF6872-1-BDA-43-AD-9072-D9271657-EC6-A.jpg]](https://i.ibb.co/L6MVtSv/10-AF6872-1-BDA-43-AD-9072-D9271657-EC6-A.jpg)
Selline seis oli mul teisipäeva hommikul.
![[Pilt: EE2-E6-FC0-B641-4-A81-8732-2-AA8-F947-ED56.jpg]](https://i.ibb.co/HTs1hDZ/EE2-E6-FC0-B641-4-A81-8732-2-AA8-F947-ED56.jpg)
Ning selline seis oli teisipäeva õhtul. Kolvid, olgugi et polnud kohal puurimise ajal, sobisid ideaalselt.
![[Pilt: EE2-EE0-EC-1-C63-4-C90-9-B50-1-AF268-CE2-BE2.jpg]](https://i.ibb.co/n79PRQM/EE2-EE0-EC-1-C63-4-C90-9-B50-1-AF268-CE2-BE2.jpg)
Kolmapäeva hommikul oli mul seis selline. Kaas peal, uued tihendid ja poldid.
![[Pilt: FC7-AF8-B3-F2-AE-48-BD-A63-E-BA2313-D56-D23.jpg]](https://i.ibb.co/7Yn38tM/FC7-AF8-B3-F2-AE-48-BD-A63-E-BA2313-D56-D23.jpg)
Ning kuna lõpp polnud kaugel, sai auto sisse lükatud ning valmistatud ette operatsiooniks.
![[Pilt: A0-D37-CA2-9-CE7-4021-87-E2-F569989699-F3.jpg]](https://i.ibb.co/N1RQpSg/A0-D37-CA2-9-CE7-4021-87-E2-F569989699-F3.jpg)
Ning siin on ladu. MB mootor oli uuema mudeli pealt, mistõttu seda ei saanud kasutada muuks, kui puuduolevate poltide-seibide asenduseks. Ning Jaguari mootor ootab, millal uues elukohas saaks põksuma hakata.
Lisaks sellele majandamisele otsustas üks mu üheksast autost, et vajab käigukasti remonti.
![[Pilt: 416-E92-FA-20-B1-4-CAB-B430-39-C36-E61-F0-AD.jpg]](https://i.ibb.co/RhMKFDm/416-E92-FA-20-B1-4-CAB-B430-39-C36-E61-F0-AD.jpg)
Kuna see tähendas omakorda tõsiasja, et mul enam polnud sõidukit, kuna naine võttis ära viimase, mis sõidab, siis pidi asja kiirelt käiku lükkama. Veidi masendav mõelda ka, et 9-st autost, mis hetkel autopargis, sõidab ainult üks. Ning too ka poolenisti vigane.
Täna hommikul oli olukord järgnev:
![[Pilt: 65-FF84-CB-A602-48-A1-9629-1-E684098-AFE6.jpg]](https://i.ibb.co/zZ07Bcr/65-FF84-CB-A602-48-A1-9629-1-E684098-AFE6.jpg)
Ning kuskil kella seitsme paiku oli hetk selline:
![[Pilt: 4896-FD81-B62-E-4299-AAA1-1-C3-BDE0-D2380.jpg]](https://i.ibb.co/ZX444m0/4896-FD81-B62-E-4299-AAA1-1-C3-BDE0-D2380.jpg)
![[Pilt: 5-AEE222-C-90-E4-4-A9-D-BA5-E-CBD1-D75917-A1.jpg]](https://i.ibb.co/NmYHdtJ/5-AEE222-C-90-E4-4-A9-D-BA5-E-CBD1-D75917-A1.jpg)
Ilmselgelt see tähendab ainult seda, et esimene käivitus polnud väga kaugel.
Esimese asjana sai muidugi käiatud tühja, et saaks õli igale poole liikuma. Avastatud sai seda, et õlikork ja filtrikorpus olid kinni keeramata. Need tehtud, sai jagajat kahe hamba jagu edasi liigutatud ning võtit antud. Ning poleks uskunud seda, aga pool pööret hiljem mootor käis. Ühtlaselt ja vaikselt, kui puuduolev summuti välja arvata.
Kuskil tunnike hiljem, vahetades naelrehvid suverehvide vastu, nööpides kokku viimaseid puudujääke, sõitis auto omal jalal välja töökojast. Märtsist alates seisnud, kuid käis.
Kindlustus tehtud ning GPS paigaldatud, sai esimene sõit ette võetud:
![[Pilt: 571-C3-D20-FBD4-427-F-B3-C8-851-ABAB340-DC.jpg]](https://i.ibb.co/DrYTBsr/571-C3-D20-FBD4-427-F-B3-C8-851-ABAB340-DC.jpg)
Ning 26 km läbitud.
![[Pilt: C8-CFF45-B-83-D0-4-C5-B-90-CA-850257-CCD3-B0.jpg]](https://i.ibb.co/yhNzJH3/C8-CFF45-B-83-D0-4-C5-B-90-CA-850257-CCD3-B0.jpg)
Ning viimane meeleolupilt ka
![[Pilt: A666-D534-66-B7-4-A1-D-997-C-0-D8-BFF2352-A7.jpg]](https://i.ibb.co/nfY7qxP/A666-D534-66-B7-4-A1-D-997-C-0-D8-BFF2352-A7.jpg)
Imelik mõelda. Ta käib ja sõidab. Ei kolise ega nagise. Kõrvalised hääled puuduvad. Käib kui siidi.
Nüüd polegi muud, kui teha sillastend, vahetada ära mõned liistud ning iluvidinad ning kõrvale panna kõik vajalik doonorist, et sellest viimane välja välja võtta.
Kellel huvi, võib muidugi avaldada ka ostusoovi. Kõiki autosid koguda ei suuda niikuinii, pean tõdema. Ning igapäevaselt ringi väisata selle autoga pole just mõistlik. Olgugi, et mugavuse poole pealt on raske leida vastast.