14-08-2021, 20:22 PM
Nädalavahetusel oli plaan panna kokku esisild ja võib öelda, et täidetud 100 prossa.
Esimese asjana läks paika kardaan, siis võis mootori lõplikult kinni tõmmata. Nagu varem öeldud, ei meeldi see määretega mäkerdamine. Vahe oli nii piri paras, et osa pühkis ikka minema aga seda määret sai ikka paras ports kah.
Rihmad ja rullikud vahetatud. Läbipaine ca 12 mm seega peaks idekas olema. Muidugi paigaldasin ka geneka. Genekas oli ikkagi korras, laagrid hääd ja mingit imlikku haisu ega essu ei tulnud.
Veel peab maadlema nende kummipunnidega, mis peaks vist nimetuse järgi olema vedrustoppkummid? Igavene jura neid tagasi saada aga saame hakkama.
Kõik piduritorud, mis raami külge kinnituvad, said paika. Samuti uued voolikud rummudesse. Sellega on nüüd kõik rattad süsteemi ühendatud uued õhutusniplid jne.
Esisild koostatud. Muidugi tekkis ka väike tagasilöök: nimelt rummu ja vedrupaki vahelise poldi mutreid tellisin ainult 2. Kuna see on M12x1.5 keermega, ei saanud muud kasutada seega ei tohi asja lahti unustada! Muus osas said ette kõige korralikumad klotsid ja trumlid.
Üldpilt eest selline. Näha ka uus õlifilter, ehk siis õli sai ka lõpuks sisse. Nüüd veel vaja paigaldada parempoolne sillakangi varras, paar vibrapuksi ja ajutine summuti.
Tagumise otsaga suht sama töö. Samuti sillakangi varras, vibrapuksid ning kütusetorud, mis ikka veel pole valmis tehtud. Lisaks difri õhutustoru, mis läheb kere sisse.
Summuti juurde tagasi tulles: uus ja orikas massab ca 500 rutsi. Küsiks, kas keegi on lasknud teha uue süsteemi siin kodumaal ja kuidas hindadega on? See, mis praegu on, on ikkagi jube porno: keevitus fekaal, torud juba kohati läbi jne. Eesmise otsa, mis kollektori külge käib, saaks veel ehk kasutusse võtta kuid järgnev..... Tegelikult peakski sumpa järgmine töö olema kuna orikas läheb läbi silladetailide...
Muus osas hakkab raamiga ühele poole saama. Mootori kallal on kõik tehtud, mida on hea ilma kereta teha. Peab hakkama vägisi keretöödele mõtlema kuigi polnud plaani seda teha enne järgmist aastat. Nu näeb. Seniks võtan käsile oma detailihunniku ja viimased kriitilised pilgud enne pritsi.
Esimese asjana läks paika kardaan, siis võis mootori lõplikult kinni tõmmata. Nagu varem öeldud, ei meeldi see määretega mäkerdamine. Vahe oli nii piri paras, et osa pühkis ikka minema aga seda määret sai ikka paras ports kah.
Rihmad ja rullikud vahetatud. Läbipaine ca 12 mm seega peaks idekas olema. Muidugi paigaldasin ka geneka. Genekas oli ikkagi korras, laagrid hääd ja mingit imlikku haisu ega essu ei tulnud.
Veel peab maadlema nende kummipunnidega, mis peaks vist nimetuse järgi olema vedrustoppkummid? Igavene jura neid tagasi saada aga saame hakkama.
Kõik piduritorud, mis raami külge kinnituvad, said paika. Samuti uued voolikud rummudesse. Sellega on nüüd kõik rattad süsteemi ühendatud uued õhutusniplid jne.
Esisild koostatud. Muidugi tekkis ka väike tagasilöök: nimelt rummu ja vedrupaki vahelise poldi mutreid tellisin ainult 2. Kuna see on M12x1.5 keermega, ei saanud muud kasutada seega ei tohi asja lahti unustada! Muus osas said ette kõige korralikumad klotsid ja trumlid.
Üldpilt eest selline. Näha ka uus õlifilter, ehk siis õli sai ka lõpuks sisse. Nüüd veel vaja paigaldada parempoolne sillakangi varras, paar vibrapuksi ja ajutine summuti.
Tagumise otsaga suht sama töö. Samuti sillakangi varras, vibrapuksid ning kütusetorud, mis ikka veel pole valmis tehtud. Lisaks difri õhutustoru, mis läheb kere sisse.
Summuti juurde tagasi tulles: uus ja orikas massab ca 500 rutsi. Küsiks, kas keegi on lasknud teha uue süsteemi siin kodumaal ja kuidas hindadega on? See, mis praegu on, on ikkagi jube porno: keevitus fekaal, torud juba kohati läbi jne. Eesmise otsa, mis kollektori külge käib, saaks veel ehk kasutusse võtta kuid järgnev..... Tegelikult peakski sumpa järgmine töö olema kuna orikas läheb läbi silladetailide...
Muus osas hakkab raamiga ühele poole saama. Mootori kallal on kõik tehtud, mida on hea ilma kereta teha. Peab hakkama vägisi keretöödele mõtlema kuigi polnud plaani seda teha enne järgmist aastat. Nu näeb. Seniks võtan käsile oma detailihunniku ja viimased kriitilised pilgud enne pritsi.