18-08-2021, 20:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-08-2021, 20:51 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(18-08-2021, 20:15 PM)ratsoup Kirjutas: Kus võib probleem asuda? Kas sellel autol võib ka olla kaks eraldi temp andurit. Üks kellaploki ning teine vent tarvis?kes teab, see vaidleb, aga kõigil lihtsatel autodel on eraldi. Tegelikult üheksakümnendate Bosch pritsetel nt isegi kolm andurit: ühe sabaga massil töötav kelladele, kahe karvaga ajule ning ka suure voolu releena toimiv jämedate juhtmetega otse ventilaatori külge ühendatu. Jämedate juhtmete puhul on vool vast suurusjärgus 15..20A ja need lähevad ise kah päris kuumaks.
ventilaatori lülitamine ca 100 pealt tähendab, et relee toimib
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"