20-08-2021, 11:58 AM
Selle halva käivitumise kohapealt annaks paar mõtet mis tulid:
Esiteks veab starter liiga aeglaselt.
Mul sama starter peal ja üle survetakti läheb ikka hooga mitte nagu videos et vaevu veab üle ja siis kogub uuesti hoogu kuni jälle survetakt ta kinni pidurdab.
Soovitaks mõõta pinget starteri klemmilt käivitamise ajal ja seda mitte digitaalse vaid osutiga mõõteriistaga ja kui on madal siis peaks mõõtma aku miinusklemmi ja starteri korpuse vahelt et palju pingelangu on ning kui alla 1 voldi siis sama asja plussklemmi ja starteri vahelt.
Kui seal ka pinge ei lange jääb üle starteri viga.
Starterid muide saavad üsna lihtsalt otsa kui pinge käivitumisel langeb liiga madalale ja starter vedada ei jõua.
Samuti lõhub see pendiksit kui hooratas üle survetakti läheb ja starterist ette jõuab, kuna pendiks lahutab ja haagib uuesti, mis ei toimu sujuvalt ja kulutab rullide pesad ära.
Kaval oleks mõõta olemasolu korral ampreid ampertangidega akujuhtmelt ja siis saab täpse pildi starteri võimekusest kui seda pingega võrrelda.
Mootori enda seisund mõjutab ka päris oluliselt käivitamise kiirust sest kui ikka surve silindrist plehku paneb ei aita ta ka kolbi alla litsuda ja hoog raugeb seepärast.
Pumba hõreduse teemadel:
Selle hindamiseks ei pea kuhugi stendi jooksma ja isegi pumpa maha võtma vaid ainult hammasratta kaane ära võtma ja hammasrattal flantsi kahe poldiga et saaks pumpa keerata.
Padruniga pumpa kellaosuti suunas keerates on konkreetselt tunda kui plunser hakkab kütust kokku suruma ja kui nüüd edasi keerata peab pihusti "prääksatama" ning neid kohti on ühel ringil 4 tükki.
Kui on tunda, et justkui vajuks keerates läbi on plunsrid kulunud.
Kui ei vaju ja kõik pihustid prääksuvad võiks tagumise kaane alla pilgu heita kas hammaslatt ikka liigub vabalt ja käivitusrikasti vedru pole katki või liiga lõtv.
Nimelt kui suur vedru on tühikäigupöörete piirkonnas keerdudega koos ei toimu ka käivitades rikastamist.
Selleks on allpool väike vedru, mis tõmbab hammaslati lõpuni sisse enne suurt vedru ja annab esimesed taktid maksimaalse etteande kuni regulaator ta vastupanu ületab ning põhivedru tööle hakkab.
Vedru nr.10 siis.
https://железный-конь.рф/ustrojstvo-i-ra...telej.html
Esiteks veab starter liiga aeglaselt.
Mul sama starter peal ja üle survetakti läheb ikka hooga mitte nagu videos et vaevu veab üle ja siis kogub uuesti hoogu kuni jälle survetakt ta kinni pidurdab.
Soovitaks mõõta pinget starteri klemmilt käivitamise ajal ja seda mitte digitaalse vaid osutiga mõõteriistaga ja kui on madal siis peaks mõõtma aku miinusklemmi ja starteri korpuse vahelt et palju pingelangu on ning kui alla 1 voldi siis sama asja plussklemmi ja starteri vahelt.
Kui seal ka pinge ei lange jääb üle starteri viga.
Starterid muide saavad üsna lihtsalt otsa kui pinge käivitumisel langeb liiga madalale ja starter vedada ei jõua.
Samuti lõhub see pendiksit kui hooratas üle survetakti läheb ja starterist ette jõuab, kuna pendiks lahutab ja haagib uuesti, mis ei toimu sujuvalt ja kulutab rullide pesad ära.
Kaval oleks mõõta olemasolu korral ampreid ampertangidega akujuhtmelt ja siis saab täpse pildi starteri võimekusest kui seda pingega võrrelda.
Mootori enda seisund mõjutab ka päris oluliselt käivitamise kiirust sest kui ikka surve silindrist plehku paneb ei aita ta ka kolbi alla litsuda ja hoog raugeb seepärast.
Pumba hõreduse teemadel:
Selle hindamiseks ei pea kuhugi stendi jooksma ja isegi pumpa maha võtma vaid ainult hammasratta kaane ära võtma ja hammasrattal flantsi kahe poldiga et saaks pumpa keerata.
Padruniga pumpa kellaosuti suunas keerates on konkreetselt tunda kui plunser hakkab kütust kokku suruma ja kui nüüd edasi keerata peab pihusti "prääksatama" ning neid kohti on ühel ringil 4 tükki.
Kui on tunda, et justkui vajuks keerates läbi on plunsrid kulunud.
Kui ei vaju ja kõik pihustid prääksuvad võiks tagumise kaane alla pilgu heita kas hammaslatt ikka liigub vabalt ja käivitusrikasti vedru pole katki või liiga lõtv.
Nimelt kui suur vedru on tühikäigupöörete piirkonnas keerdudega koos ei toimu ka käivitades rikastamist.
Selleks on allpool väike vedru, mis tõmbab hammaslati lõpuni sisse enne suurt vedru ja annab esimesed taktid maksimaalse etteande kuni regulaator ta vastupanu ületab ning põhivedru tööle hakkab.
Vedru nr.10 siis.
https://железный-конь.рф/ustrojstvo-i-ra...telej.html