22-08-2021, 22:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2021, 23:26 PM ja muutjaks oli Kalts.)
(20-08-2021, 23:32 PM)korvimees Kirjutas: EmmEmmEssi ja klooriga pidi olema veel ohtlikum puhastada, kui preigigaKirjutasin ju, et kunagi komistasin lihtsalt otsa kui aastaid tagasi internetis keevitamisteemalist infot otsisin.Kus k*radi kohast sellised targad alati välja kargavad?
Miks peaks alu detaile enne keevitamist just brake cleaneriga puhastama?
See pole mingi udu vaid reaalne oht mis läheb samasse auku tsingitud materjali keevitamisega.
Alu keevitamisega pole tõesti suurt pistmist, sest pole vahet mida sellega puhastad, nii kui jäägid kuskil kuuma
saavad on jama.
Ma olen tavaliselt harjamisest tekkinud tolmu puhastusbenaga maha nühanud ja aitab. Mõned üksikud korrad
olen atsetooniga TIG-varrast nühkinud, aga ainult seepärast, vardad said lolli peaga kunagi suvalise
kummirõngaga kokku tõmmatud ja see paari aasta pärast kleepus ning pudises...
Mul on tähelepanekuid endast ~12 a. noorema, igapäevaselt garaažis leiba teeniva mehe kohta. Viimase
kümmekonna aasta jooksul on ta üha enam hakanud kaitsevahendeid kasutama. Mida aeg edasi seda rohkem,
eriti pärast viimast tõsisemat õnnetust kui rooste-metallikübe relakast silma lendas ja elu põrguks tegi. Hea,
et vikerkesta kahjustus pikapeale paranes. Kõrvaklappe ka varem ei tunnistanud, nüüd olen neidki peas näinud.
Ma olen alla 50, paremast kõrvast poolkurt ning mõlemas kõrvas tinnitusega. 90-te alguse reivid, vanemate
keldris kreissaega pidev pliidipuude saagimine ning hilisem motikasõit on kõik lõivu nõudnud. Kuid relaka
paljas käivitaminegi ilma klappideta on siiani füüsiliselt ebameeldiv, poolkurt või mitte. Võibolla olen ma relaka
tekitatud müra spektri suhtes kuidagi eriliselt tundlik.
Starost ne radost, eriti kui tervis p*erses, hoidke seda.