01-09-2021, 00:35 AM
Seda liugelaagritega pinki peab oskama reguleerida ja seega arvaks, et kinni jooksnud on ta siiski vale reguleeringu pärast mitte õli süül, kui seda sinna vahele ikka jõudis.
Kui suuri pöördeid kasutada peab ka lõtku suurema jätma ja kui väikeste pööretega suuremat laastu siis tuleb väiksem lõtk jätta.
Positiivse omadusena on liugelaagriga pink jäik ja täpsem kui veerelaagritega kui osata seda kasutada.
Tuttaval on sama põhimõttega Saksa pink umbes sama suur kui vene 1K62 ja näide jäikusest et seal saab vibratsioonita 6mm mahalõiketeraga töötada ja kiilrihma profiili korraga sisse lõigata teraga.
Seal on õlitus pumbaga ja korra juhtus tal see pumba rihm maha tulema ning jooksis samuti kinni.
Siis lasi ta spindlivõlli laagri alla lihvida ja tegi laagrite peale kuid see ei õigustanud, kuna poe laagritel pole veerekehad piisavalt täpse geomeetriaga ning spetsiaalseid laagreid selle mõõduga ei leidnud.
Laagritega tekkis vibratsioon ja ei kannatanud enam paksu mahalõiketeraga lõigata ning treitud pind polnud enam nii ühtlane kui ennem.
Tegi ta selle liugelaagritele tagasi ja hädad kadusid.
Antud juhul kui tahta head tulemust saada ma võtaks neist liugelaagritest võimalikult täpsed mõõdud ja paneks vanadega pingi kokku tagasi kuidagi ning treiks need laagrid eespool viidatud materjalidest.
Seda tööd sisse osta pole kindlasti otstarbekas sest ei saa iga treial sellega hakkama ja kes saavad küsivad selle eest ka raha.
Pärast laseks spindli tööpinna ümarlihvis üle uute laagrite mõõdu peale ning olekski pink korras.
Lihvimiseks muidugi sobiv tsenter esimese koonuse järgi lihvida et pärast oleks sisekoonus ikka tsentris.
Kui suuri pöördeid kasutada peab ka lõtku suurema jätma ja kui väikeste pööretega suuremat laastu siis tuleb väiksem lõtk jätta.
Positiivse omadusena on liugelaagriga pink jäik ja täpsem kui veerelaagritega kui osata seda kasutada.
Tuttaval on sama põhimõttega Saksa pink umbes sama suur kui vene 1K62 ja näide jäikusest et seal saab vibratsioonita 6mm mahalõiketeraga töötada ja kiilrihma profiili korraga sisse lõigata teraga.
Seal on õlitus pumbaga ja korra juhtus tal see pumba rihm maha tulema ning jooksis samuti kinni.
Siis lasi ta spindlivõlli laagri alla lihvida ja tegi laagrite peale kuid see ei õigustanud, kuna poe laagritel pole veerekehad piisavalt täpse geomeetriaga ning spetsiaalseid laagreid selle mõõduga ei leidnud.
Laagritega tekkis vibratsioon ja ei kannatanud enam paksu mahalõiketeraga lõigata ning treitud pind polnud enam nii ühtlane kui ennem.
Tegi ta selle liugelaagritele tagasi ja hädad kadusid.
Antud juhul kui tahta head tulemust saada ma võtaks neist liugelaagritest võimalikult täpsed mõõdud ja paneks vanadega pingi kokku tagasi kuidagi ning treiks need laagrid eespool viidatud materjalidest.
Seda tööd sisse osta pole kindlasti otstarbekas sest ei saa iga treial sellega hakkama ja kes saavad küsivad selle eest ka raha.
Pärast laseks spindli tööpinna ümarlihvis üle uute laagrite mõõdu peale ning olekski pink korras.
Lihvimiseks muidugi sobiv tsenter esimese koonuse järgi lihvida et pärast oleks sisekoonus ikka tsentris.