07-09-2021, 00:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2021, 00:50 AM ja muutjaks oli pppp.)
5 x 100 auguvalemiga VW-del oli M14x1,5 keermega rattapoldid, velje kinnituspind aga ikka seesama sfäär.
Lammutusest selliste velgede (varuosakood 357 601 025 M) otsimisega oma paarkümmend aastat hiljaks jäädud - esimesed G60 mootoriga isendid jõuavad mõne aasta pärast juba sellisesse vanusesse, et neile saaks meie musta numbri külge kruvida. Ka nn. kõrgajal oli tegu vähelevinud veljega - valdav osa G60 Corradosid-Passateid tuli tehasest 15" Sebring velgedega ja palju neid ikka oli, kes talverehvidele eraldi plekkveljed kohe juurde soetasid...
Neist G60 plekkidest on ka üks veel haruldasem variant olemas - ümmarguste aukudega (varuosakood 535 601 025 C viitab otseselt Corradole). Sellistega komplekteeriti esimestel tootmiskuudel Golf GTI G60-sid, aga suht kähku mindi BBS RM-de peale üle ja plekkidest said talveveljed, mida võis eraldi juurde soetada.
Lammutusest selliste velgede (varuosakood 357 601 025 M) otsimisega oma paarkümmend aastat hiljaks jäädud - esimesed G60 mootoriga isendid jõuavad mõne aasta pärast juba sellisesse vanusesse, et neile saaks meie musta numbri külge kruvida. Ka nn. kõrgajal oli tegu vähelevinud veljega - valdav osa G60 Corradosid-Passateid tuli tehasest 15" Sebring velgedega ja palju neid ikka oli, kes talverehvidele eraldi plekkveljed kohe juurde soetasid...
Neist G60 plekkidest on ka üks veel haruldasem variant olemas - ümmarguste aukudega (varuosakood 535 601 025 C viitab otseselt Corradole). Sellistega komplekteeriti esimestel tootmiskuudel Golf GTI G60-sid, aga suht kähku mindi BBS RM-de peale üle ja plekkidest said talveveljed, mida võis eraldi juurde soetada.