29-07-2004, 19:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2004, 02:20 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
edit: käesoleva postituse põhjuseks oli (ilmselt) kõigest üks streikiv küünal. Palju kisa, vähe villa /edit
jama mu kulguriga. Aeg-ajalt hakkab vahele jätma. Ilmastikutingimustest sõltumata. Alguses arvasin, et ei saa paagist kütet kätte - jõnksutas nii hullusti, et ühe silindri vahelejätmisest ei saanud jama tuleneda. Kütuse-pool on nüüd kuni pumbani (vaakum-osa) kenasti üle käidud, kõik oli kena (igaks-juhuks käisin filtrid kah kompressoriga üle).
jama tekib VAID (väga) sooja mootoriga, niiet küünlajuhtmed (mis niiskematel käivitustel kevadel juba tunda andsid) tuleks siiski veanimistust välja arvata? Täna jõnksutas vaid kergelt - nagu jätaks üks silinder vahele... Ega liigne kuumus kapoti all ei saa sellist asja tingida? Uus kapott on nimelt nii madal, et hammasrihma jaoks tuli eraldi mügarake tekitada...
ok, viskan prooviks gsi stange ette (natuke rohkem õhku), võtan küünlajuhtmetelt katte maha ning uurin (taas) küünlaid (mis on 0.5a vanad kahe elektroodiga NGK-d).
oskab keegi ehk midagi muud välja pakkuda? Jagaja-süütepooli poolt? Kas temp andur saab midagi taolist teha? Või (el) bensupump? Pihusti (tuhatkond km enne jama algust sai kahele paagitäiele puhastusainet lisatud...)? Kuna mul ka \"Check Engine\" tulukesega jama, ei saa ka veakoode lugeda
loodan tõesti, et viga elektroonikas ei peitu, samas muudmoodi ma asja seletada ei oska...
jama mu kulguriga. Aeg-ajalt hakkab vahele jätma. Ilmastikutingimustest sõltumata. Alguses arvasin, et ei saa paagist kütet kätte - jõnksutas nii hullusti, et ühe silindri vahelejätmisest ei saanud jama tuleneda. Kütuse-pool on nüüd kuni pumbani (vaakum-osa) kenasti üle käidud, kõik oli kena (igaks-juhuks käisin filtrid kah kompressoriga üle).
jama tekib VAID (väga) sooja mootoriga, niiet küünlajuhtmed (mis niiskematel käivitustel kevadel juba tunda andsid) tuleks siiski veanimistust välja arvata? Täna jõnksutas vaid kergelt - nagu jätaks üks silinder vahele... Ega liigne kuumus kapoti all ei saa sellist asja tingida? Uus kapott on nimelt nii madal, et hammasrihma jaoks tuli eraldi mügarake tekitada...
ok, viskan prooviks gsi stange ette (natuke rohkem õhku), võtan küünlajuhtmetelt katte maha ning uurin (taas) küünlaid (mis on 0.5a vanad kahe elektroodiga NGK-d).
oskab keegi ehk midagi muud välja pakkuda? Jagaja-süütepooli poolt? Kas temp andur saab midagi taolist teha? Või (el) bensupump? Pihusti (tuhatkond km enne jama algust sai kahele paagitäiele puhastusainet lisatud...)? Kuna mul ka \"Check Engine\" tulukesega jama, ei saa ka veakoode lugeda
loodan tõesti, et viga elektroonikas ei peitu, samas muudmoodi ma asja seletada ei oska...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"