15-09-2021, 23:44 PM
(15-09-2021, 22:39 PM)v6sa Kirjutas: Ilus leht, milles mitu valet sees. See võib elu maksta:Eks ma pean tunnistama, et mu avaldus veidi mu väärastunud huumorimeelt peegeldas. Kui käpardlikkust ja enda võõraste sulgedega ehtimist pidada originaalsuseks, siis muidugi... Olgem ausad - kui ma peaks valima Dacia Logani ja Lada Larguse vahel (loodetavasti ma ei eksinud mudelinimedega), siis ilma kahtluseta eelistaksin Euroopas tehtud Daciat, isegi siis, kui Lada asemel on Nissani märk, aga autolaadne toode on tulnud idanaabri tehasest.
Methane is half as light as air, for this reason in case of a leak it disappears quickly and completely, without causing any fire hazardous situation, like diesel fuel or gasoline.
Ja mootoriks on Cummins
Aga eks ida (valge-ida sh) poolt tulevad "uued" lahendused olegi enamasti koopiad koopiatest ja seetõttu nad on ja näevad välja, nagu (vaba tsitaat Top-Gearist, kus räägiti Hiina tehtud autokoopiatest, konkreeselt Minist) oleks keegi telefoni teel seletanud, milline auto välja näeb ja siis hiina tehas neid vorpima hakkas.
Ma saan täitsa aru kahest asjast - nostalgia mõttes nõukatehnika ülesputitamisest või siis sellest, et mul on traktor olemas, teeks ta korda/paremaks, nagu isand 2715 (sinna juurde käib tegemisentusiasm), tagasihoidlikumas vormis ma isegi. Aga kui täna pakub keegi nõukatehnikat (bellaruss on seda jätkuvalt), siis tahaks küll teada, mis sellega kaasa tuleb, et peaks seda ostma (variant b, et ostja teeb seda teadlikult ja tahab katsetada ja seda parendada, on jätkuvalt ok).
Ka ma ise arvan, et gaas võib olla mootorikütusena lahendus, traktori puhul on kaks asja - kuidas saavutada diisliga võrreldav pöördemoment ning kuhu paigaldada balloonid, nii et oleks ohutu ja ja see ka inimlik välja näeks (meie keskustelu alguseks olnud kodugaasi balloonid seda kindlasti ei olnud, sest nendega saab ohutult ainult asfaldil sõita). Gaasi ohutusest - pole kuulnud, et mõni Tartu buss pauku oleks teinud, samuti ei ole hirmu sinise ja katusel balloonidega GO-bussi järel või sees sõita. Gaasi tankimine pole diislist keerulisem, erinevalt elektrist, mida meile autodena kaela püütakse määrida.
Läheb OT-ks ära - mode võib vabalt kustutada ja palun mulle bänni mitte anda.