11-10-2021, 21:34 PM
Jätkame siis erinevustega Volga I seeria ja 0 seeria vahel.
Õhu luuk kapoti ja esiklaasi vahel on eelseerial palju kitsam.
Ja ka soojenduse kinnitus seestpoolt teistsugune.
Lae polster pole vakstu vaid samasugune nagu Pobedal või ZIM-mil, pehmest, sametisest materjalist. Ukse polster ka rohkem läbi õmmeldud. Esi istme seljatugi ka teistsugune. Proovin nädalavahetusel neist ka pildid üles saada, kui mu IT poiss koju tuleb, need mingis png süsteemis tehtud ja väga mahukad. Minu tarkusest ei piisa nende vähendamiseks.
Tulemüür on ka suuresti erinev. Tehase tabel asub teises kohas ja juhtmestiku ava ka teise kujuga. Mõningad muud avaused paiknevad ka mujal ja on üldjuhul suuremad.
Uste lukustuse kinnitused ka teistsugused.
Põhjus miks see kapoti avamis süsteem ümber tehti peitub tõenäoliselt selles, et algne süsteem on nii ebakindel. Tööle on teda normaalselt väga raske saada. Sai isegi Venemaalt joonised tellitud, et võrrelda, kas midagi pole 65 aasta jooksul välja veninud.
Eks neid erinevusi tule veelgi välja aga nendest hiljem. Üks mis kindel, radiaator. Õiget pole mul õnnestunud hankida ja tõenäoliselt tuleb olemasolev ümber ehitada. Aga selleni on veel aega. Tänaseks kõik. Homme teeme juttu sellest, mis juba selle auto juures on õnnestunud korda saata.
Õhu luuk kapoti ja esiklaasi vahel on eelseerial palju kitsam.
Ja ka soojenduse kinnitus seestpoolt teistsugune.
Lae polster pole vakstu vaid samasugune nagu Pobedal või ZIM-mil, pehmest, sametisest materjalist. Ukse polster ka rohkem läbi õmmeldud. Esi istme seljatugi ka teistsugune. Proovin nädalavahetusel neist ka pildid üles saada, kui mu IT poiss koju tuleb, need mingis png süsteemis tehtud ja väga mahukad. Minu tarkusest ei piisa nende vähendamiseks.
Tulemüür on ka suuresti erinev. Tehase tabel asub teises kohas ja juhtmestiku ava ka teise kujuga. Mõningad muud avaused paiknevad ka mujal ja on üldjuhul suuremad.
Uste lukustuse kinnitused ka teistsugused.
Põhjus miks see kapoti avamis süsteem ümber tehti peitub tõenäoliselt selles, et algne süsteem on nii ebakindel. Tööle on teda normaalselt väga raske saada. Sai isegi Venemaalt joonised tellitud, et võrrelda, kas midagi pole 65 aasta jooksul välja veninud.
Eks neid erinevusi tule veelgi välja aga nendest hiljem. Üks mis kindel, radiaator. Õiget pole mul õnnestunud hankida ja tõenäoliselt tuleb olemasolev ümber ehitada. Aga selleni on veel aega. Tänaseks kõik. Homme teeme juttu sellest, mis juba selle auto juures on õnnestunud korda saata.