14-10-2021, 01:15 AM
Ma loodan, et tagasillaga on nüüd mõneksajaks kõik. Uuesti pean sellega tegelema, kui pidureid hakkan taastama. Tagapidurid pole mitte vaid välja võetud, vaid ka kõik avad läbi tagumiste piduriplekkide kinni pandud-keevitatud. Õnneks tundub asi taastatav olema. See tulevikuteema.
..Nüüd tuli mängu väga täpne ajastus. Kui olin valmis mootorit-kasti raamivahele tõstma, tekkis võimalus vanarauaplatsil kallal käia ühel vanal autotõstukil(Gaz52). Sain hulga hüdraulikamudru- stutse ja üleminekuid, hüdrojagaja, hüdropumba jne. Hetkel aga kõige olulisem on reeverskast koos komplektse käsipiduriga. Hoovad vardad kogu mäng. See tähendab, et Nissani kastist saan üldise kiiruse paika panna ning edasi-tagasi käib kõik juba reeverskastist, mis on antud masina jaoks pommikindel tükk. Samuti käsipidur, mis on Zil130 oma- seest uueväärne- samuti eluaegse garantiiga sellel traktoril.
Hetkeks tekkis küll probleem sellega, et kardaan reeversist välja on Zil130 mõõdus- aga tagasild on ju Gaz51 ning mõõt väiksem. Õnneks, enne kui midagi aretama hakkasin, avastasin, et sellel traktoril oli juba eelnevalt sama seis- Zil130 käigukast ühenduses Gaz tagasillaga. Niiet vajalik üleminekutükk oli juba valmis treitud.
-hetkel laon asju lihtsalt proovimõistes kokku- hiljem käin kõik üle, puhastan jne.
![[Pilt: XfO3kc5.jpg]](https://i.imgur.com/XfO3kc5.jpg)
![[Pilt: 3U0IsdU.jpg]](https://i.imgur.com/3U0IsdU.jpg)
Lõpuks oli see hetk käes, kui sai agregaadid raamivahele sätitud, et näha kas kõik see mahub esitelje ja tagasilla vahele. Peaaegu. Hetkel jääb Nissani kasti ja reeverskasti vahele ca 15cm- liiga vähe, et kardaan või mingisugunegi poolass ära mahuks. Aga muidu jäävad asjad suht hästi ühe joone peale alates poolassiotsast Nissani kastist kuni tagasilla flantsini. Hetkel kõik asjad pakkude ja pukkide peal lahtiselt raamivahel.
Kaalusin ka lihtsalt ühe kardaaniristi kasutamist Nissani kasti ning reeverskasti vahel, kuid see oleks laagreid lõhkuma hakanud. Et teha ruumi poolassile pidin loobuma sellest Zil -> Gaz kardaani ülemineku vahetükist ning ikkagi ise tegema. Sealt tuli juba 7cm võitu.
Poolass: Nissan>Skoda>Audi>VW>Audi>Zil130. Detailid enne ning pärast kokkukeevitamist.
![[Pilt: EeEKrL9.jpg]](https://i.imgur.com/EeEKrL9.jpg)
![[Pilt: YqlCIkr.jpg]](https://i.imgur.com/YqlCIkr.jpg)
Ning lõpuks ühe pika päeva tulemus. Mootor, kast ning reeverskast raamivahel ning patjadel. Ülekanded ühendatud. Raamile lisatalasid juurde pandud. Raami keskosa sai tugevdatud- raam on tehtud C-talast, mis raami sissepoole avatud. Sai sinna sissepoole 7mm plekist plaadid ette keevitatud, niiet raam on nüüd kinnisest O-taladest. Hakkab juba mingisugust kuju võtma. Mootori sai niipalju tahapoole, et selle kohapeal kus Mosse mootoril oli tagumine veorihmaratas, on uuel mootoril väntvõlli rihmaratas. Lisaks on uus mootor ca 20cm allpool. Küll on aga näha, et roolikarp vana koha peale enam ei mahu- nüüd tuleb selle kohapeale generaator. Tuleb roolilatti kasutada.
..Nüüd tuli mängu väga täpne ajastus. Kui olin valmis mootorit-kasti raamivahele tõstma, tekkis võimalus vanarauaplatsil kallal käia ühel vanal autotõstukil(Gaz52). Sain hulga hüdraulikamudru- stutse ja üleminekuid, hüdrojagaja, hüdropumba jne. Hetkel aga kõige olulisem on reeverskast koos komplektse käsipiduriga. Hoovad vardad kogu mäng. See tähendab, et Nissani kastist saan üldise kiiruse paika panna ning edasi-tagasi käib kõik juba reeverskastist, mis on antud masina jaoks pommikindel tükk. Samuti käsipidur, mis on Zil130 oma- seest uueväärne- samuti eluaegse garantiiga sellel traktoril.
Hetkeks tekkis küll probleem sellega, et kardaan reeversist välja on Zil130 mõõdus- aga tagasild on ju Gaz51 ning mõõt väiksem. Õnneks, enne kui midagi aretama hakkasin, avastasin, et sellel traktoril oli juba eelnevalt sama seis- Zil130 käigukast ühenduses Gaz tagasillaga. Niiet vajalik üleminekutükk oli juba valmis treitud.
-hetkel laon asju lihtsalt proovimõistes kokku- hiljem käin kõik üle, puhastan jne.
![[Pilt: XfO3kc5.jpg]](https://i.imgur.com/XfO3kc5.jpg)
![[Pilt: 3U0IsdU.jpg]](https://i.imgur.com/3U0IsdU.jpg)
Lõpuks oli see hetk käes, kui sai agregaadid raamivahele sätitud, et näha kas kõik see mahub esitelje ja tagasilla vahele. Peaaegu. Hetkel jääb Nissani kasti ja reeverskasti vahele ca 15cm- liiga vähe, et kardaan või mingisugunegi poolass ära mahuks. Aga muidu jäävad asjad suht hästi ühe joone peale alates poolassiotsast Nissani kastist kuni tagasilla flantsini. Hetkel kõik asjad pakkude ja pukkide peal lahtiselt raamivahel.
Kaalusin ka lihtsalt ühe kardaaniristi kasutamist Nissani kasti ning reeverskasti vahel, kuid see oleks laagreid lõhkuma hakanud. Et teha ruumi poolassile pidin loobuma sellest Zil -> Gaz kardaani ülemineku vahetükist ning ikkagi ise tegema. Sealt tuli juba 7cm võitu.
Poolass: Nissan>Skoda>Audi>VW>Audi>Zil130. Detailid enne ning pärast kokkukeevitamist.
![[Pilt: EeEKrL9.jpg]](https://i.imgur.com/EeEKrL9.jpg)
![[Pilt: YqlCIkr.jpg]](https://i.imgur.com/YqlCIkr.jpg)
Ning lõpuks ühe pika päeva tulemus. Mootor, kast ning reeverskast raamivahel ning patjadel. Ülekanded ühendatud. Raamile lisatalasid juurde pandud. Raami keskosa sai tugevdatud- raam on tehtud C-talast, mis raami sissepoole avatud. Sai sinna sissepoole 7mm plekist plaadid ette keevitatud, niiet raam on nüüd kinnisest O-taladest. Hakkab juba mingisugust kuju võtma. Mootori sai niipalju tahapoole, et selle kohapeal kus Mosse mootoril oli tagumine veorihmaratas, on uuel mootoril väntvõlli rihmaratas. Lisaks on uus mootor ca 20cm allpool. Küll on aga näha, et roolikarp vana koha peale enam ei mahu- nüüd tuleb selle kohapeale generaator. Tuleb roolilatti kasutada.
![[Pilt: 8qyhRmk.jpg]](https://i.imgur.com/8qyhRmk.jpg)