19-10-2021, 23:15 PM
(19-10-2021, 19:48 PM)deeremees Kirjutas: Kas sellist D-240 mootori õlipumpa tasuks osta. https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...36-or.htmlKas seda konkreetset pumpa osta tasub ei tea keegi enne kui ostetud.
On küll kirjas, et originaal aga ikkagi. Vana ilmselt kulunud kah juba. Kui põllul vähe raputab siis survenäitaja lööb korra nulli ja siis uuesti 2,5 peale. Suvel korra võtsin karteri alt ära siis seal oli õlivõtte toru võrk ise tehtud mingist sõelast ja jube kõrgelt võtab seda õli. Ise arvan ehk sellepärast kõigubki see surve kuna kallaku peal ei saa piisavalt õli kätte. Sel juhul paneks ka uue õlivõtte toru mis võtaks õli karteri põhja ligidalt.
Kindlasti ei tasu aga seda ilma lahti võtmata ja testimata mootorisse panna.
Eelkõige võiks hammasrattad ühe pikkusega olla, korpuse ja hambaotste vahele paberilehe pistmine võiks lõppeda tuntava takistusega keeramisel ja paberilehe panemine hambaotstele ja kaane kinnikeeramine peaks lõppema et pumpa ei jõua keerata.
Siis tasub teda kindlasti pruukida.
Õlivõtja võiks olla kas 50 oma mis on vastu põhja või 245 oma mis on väikse ümara sõelaga ja peaks võtma õli väljalaskekorgi süvendist.
Korgi avast saab jälgida kus ta täpselt asub ja vajadusel saab painutada.
Vabalthingaval mootoril see õlirõhu kõikumine ehk suurt kahju ei tee, kuid turbo hävitab see kiirelt ära.
Nüüd on ka vaheplekiga karter ära testitud ja võib ütelda, et asi toimib selliste kallakute peal kuhu julgus lubab minna ja lõunaosariikides peab julgust olema.
Nina ülespoole nõnda, et aisad maad puutuvad ja esiots allapoole et nina on mullane ning külgkallet seni kui üks veoratas enam edasi ei vea surve ei kao ega kõigu.