01-08-2004, 13:40 PM
nii, \"Check Engine\" tuluke töötab nüüd. Põhjuseks oli lahtine pistik aju juures (mul seal ka el antennide ja keskluku juhtmed, niiet nende näppimisel olen ilmselt \"hakkama saanud\").
kuna mootori-jama on vääga suure tõenäosusega elektroonilist laadi (mõni nendest miljonist andurist, ajju jookseb mul ju täpselt 55juhet), saan veakoodi lugemisega ilmselt asjale järele.
tarkust: kõigil pritse-opelitel (nii Motronic kui Simtec, k.a. monopritse) on diagnostikapistik, kus kahe pini lühistamisel saab \"Check Engine\" tule vilkumise järgi viimase 20käivituse/sõidu jooksul ilmnenud anomaaliad välja lugeda.
minul andis esialgu 5viga, 3 nendest tulevad eelnevast andurite mahakatkumisest, üks ilmutab end alati mittetöötava mootoriga ning ühe kood on natuke imelik... Eks jätan tehnika 10sek toiteta, siis ta nullib end ära ning saan päris-vea kätte.
ok, rohkem ma ei räägi - saate liiga targaks veel
teet,
häppi et Bosch on hääd süsteemid teinud
kuna mootori-jama on vääga suure tõenäosusega elektroonilist laadi (mõni nendest miljonist andurist, ajju jookseb mul ju täpselt 55juhet), saan veakoodi lugemisega ilmselt asjale järele.
tarkust: kõigil pritse-opelitel (nii Motronic kui Simtec, k.a. monopritse) on diagnostikapistik, kus kahe pini lühistamisel saab \"Check Engine\" tule vilkumise järgi viimase 20käivituse/sõidu jooksul ilmnenud anomaaliad välja lugeda.
minul andis esialgu 5viga, 3 nendest tulevad eelnevast andurite mahakatkumisest, üks ilmutab end alati mittetöötava mootoriga ning ühe kood on natuke imelik... Eks jätan tehnika 10sek toiteta, siis ta nullib end ära ning saan päris-vea kätte.
ok, rohkem ma ei räägi - saate liiga targaks veel
teet,
häppi et Bosch on hääd süsteemid teinud
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"