10-11-2021, 13:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2021, 13:46 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(10-11-2021, 13:21 PM)tõnn Kirjutas: Maa-aluste parklate tõuse ei freesita oma lõbuks vaid ratta tõmbab ringi vaid siis kui tõus on hooldamata.
Kui jääd pole siis ei lase seal keegi ratast ringi.
Lamelli rehviga saaks sealt üles vaod hea hooga.
Mina olen nõus lamelle oma autole vaid siis alla panema kui seal on üks ports naelu ka sees ?
Ülalkirjutatust õhkub kogemuse puudust.
Tänapäevane normaalne lamell ei jää palju keskmisele Hiina naastule alla muus, kui hinnas. Aga on kordades vaiksem ja loogilisema juhitavusega.
Neid kohti, kus lamelliga ei saa läbi, on ikka väga vähe Eestis. No ksf! edvard ühe säärase betoneeritud piirde ja pöördega järsu tõusu all elab
Mis puudutab lamelli kiiremat vanumist, siis: esimene sada km suvekuumal asfaldil hävitab jääpidamise ära. Vaid jahedal teel sõitnud ja pimedas hoitud lamell, mille vähemalt 5 mm mustrit, peab ka viiendal aastal täiesti piisavalt, et meie oludes muu liikluse rütmis ohutult liigelda.
Ülaltoodu on ka peamine põhjus, miks kasutatud lamelli osta ei kannata - enamus ju müüb suvel servatuks sõidetud rehve. Näpuga seda serva aha väga ei hinda...
Kasutatud naastu kannatab osta küll, kui vähegi kriitiliselt valida. Saab kahe uue rehvi hinnaga sirge ja pea kulumata jooksu kätte, kui mõned kuud varitseda.
Automaailma nelikantmaterjalist siledad ketid teevad tõeliselt libedal ikka kõvasti pähe isegi heale naastule. Tõsi, ega üle 50 sõita ei kannata, aga päris libedal nagu ei taha ka. Suurem häda on sellega, et nüüdsiaegsete autode jaburate rerhvimõõtude ja olematu kooparuumi tõttu ei saa kette paljudel autodel enam kasutada - ei mahu pöörlema. Avara koopaga vanatehnikal on aga väga hea hinna-kvaliteedi suhtega. Eeldusel, et neid kordi päevas ei pea peale-maha monteerima.