12-11-2021, 13:04 PM
(11-11-2021, 20:45 PM)v6sa Kirjutas:Igasugune telefoni teel suhtlus on BS - kõik teated tuleks saata e-kirjaga, siis jääb märk maha, et suhtlus on tegelikult kah toimunud. See nüüd väike nali, aga "viimati" oli millal? - äkki kiri tänase seisuga juba 6 kuud ootab teeninduses ... Läksid ikka samasse teenindusse kuhu kiri saadeti(11-11-2021, 20:21 PM)sturmbannführer Kirjutas: viimati kindlustusse helistasin,siis lubati ,et saadavad garantiikirja ära.läksin remondifirmasse aega panema,aga mingit kirja pole tulnud.see on ju tegelikult sigadus,kuidas inimestega käitutakse!
Ja kuniks inimesed enda õiguste eest õiges kohas ei seisa, need tõpranäod ka jätkavad peetimist.
Homme hommikul kiri avaldusega LKF pooel teele, koopia ka sellele türnüfflile, kes asjaga venitab. Usu, hakkab juhtuma

PS hr pannifüürer võiks koma järgi tulevikus panna tühiku, sest nii on Eesti keeles (tõenäoliselt ka kõigis muudes keeltes) kirjutamisel kombeks.