16-11-2021, 12:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2021, 13:00 PM ja muutjaks oli maaks.)
(16-11-2021, 07:37 AM)honkomees Kirjutas:Ei ole ju kiirus põhjus! Proovi hetkeks ära unustada "kes jääb süüdi liiklusõnnetuse põhjustamises" küsimus! Kiirus oleks "põhjus" kui sõltumata muudest oludes oleks sama (või suurema) kiirusega tulem alati sama, aga kui võtta "valemist" välja vaskpööraja, siis ei juhtu "mitte midagi" - ehk siis põhjus ei ole kiirus vaid vasakpööraja.(15-11-2021, 22:01 PM)Telc Kirjutas: ...EI, ise ka kirjutad et PÕHJUSEKS (miskit) LIBE. Teelt on libedaga ära vajunud ka täitsa seisvad sõidukid.
Tee pealt minema viib ikka kiirus, mille juures auto enam teel ei püsi. Olgu siis mittepüsimise põhjuseks libe rehv, libe tee või libe sohver, aeglasema sõiduga jääks teele. ...
Enda kogemus oli naabri õuest (mäeharjal) esimese käiguga riigiteele välja keerates tahtsin sõita ühele poole mäge (parempööre) aga auto vajus teisele poole mäge, veega kaetud jääle jäid spiraalikujuliselt naastujäljed ... vähene kiirus põhjustas äravajumise???
Tsitaat:näide, täiesti elust enesest.jah, vabandust, eksisin - sarnastel juhtumitel on tõesti kiirus põhjuseks.
Samamoodi nagu ei põhjusta viimase jala eemaldamine kirpudel kurdistumist
PS "Tee pealt minema viib ikka kiirus, mille juures auto enam teel ei püsi." - Selle kiiruse on füüsikud lausa defineerinud - 1. kosmiline kiirus.