17-11-2021, 12:48 PM
Selle projekti algmaterjalist tehtud pilti vaadates on küll keeruline kuidagi originaalset pinnakatet säilitada, kuna ratas oli üle värvitud ning seejärel ka värvist puhastatud kuni halja plekini. Kui aga juba plekkdetailidel on uus värv peal, siis paistab "säilitatud" pinnakate mootoril ning velgedel tavaliselt kontrastselt ebasobiv. Aga igaühel on oma valik ning õiget ja valet ei ole selles hobis olemas. Ma ei ole kindel, kas tsinkimise tehnoloogiat kodarate ja pöidade juures ikka kasutati. Mina olen aru saanud, et olid kas kroomitud või värvitud halliks (või hõbevärviga). Aga igaks juhuks absoluutsele tõele ei pretendeeri.
Sadula osas jagan praktilist kogemust. Tõnni pilt on kõige odavam replika, millel nii alusplaat, kui kattenahk on originaalist märkimisväärselt erinev. Selle ersatsi ohvriks langesin ka ise samasugust ratast taastades. Lõpuks sai siiski valmis rattal kasutatud koopia kattenahka ning alusporolooni, kuid originaalset alusplaati. Suurimad erinevused seisnevad selles, et sellisel koopial on sadula alumisse äärde õmmeldud lisariba ning neetide asemel kinnitatud nahk sadularaami külge klambritega.
Siin näidiseks pildid, kuidas näeb välja originaalse raamiga, aga koopianahaga sadul.
Veidi surfates õnnestus leida pakkumised sadulale, mis on originaaliga oluliselt sarnasem. Julgeksin isegi öelda, et pildi järgi isegi originaaliga äravahetamiseni sarnane.
https://www.motorenparts.com/seat-front-...-555-e8568
Edu taastamisel ning aitäh selle eest, et lubad teistel kõrvalt vaadata seda protsessi.
Värvimisel juhin tähelepanu, et tehases jäeti plekkide ja poritiibade sisepinnad ning mittenähtav osa raamist lõppvärviga katmata. Originaalse värvkattega detailidel näeb sisepinnal nö krunti ning üle serva pihustunud lõppvärvi. Taastamisel on tavaline "viga" (erinevus tehasetehnoloogiast), et detailid värvitakse igalt poolt tumepunaseks.
Sadula osas jagan praktilist kogemust. Tõnni pilt on kõige odavam replika, millel nii alusplaat, kui kattenahk on originaalist märkimisväärselt erinev. Selle ersatsi ohvriks langesin ka ise samasugust ratast taastades. Lõpuks sai siiski valmis rattal kasutatud koopia kattenahka ning alusporolooni, kuid originaalset alusplaati. Suurimad erinevused seisnevad selles, et sellisel koopial on sadula alumisse äärde õmmeldud lisariba ning neetide asemel kinnitatud nahk sadularaami külge klambritega.
Siin näidiseks pildid, kuidas näeb välja originaalse raamiga, aga koopianahaga sadul.
Veidi surfates õnnestus leida pakkumised sadulale, mis on originaaliga oluliselt sarnasem. Julgeksin isegi öelda, et pildi järgi isegi originaaliga äravahetamiseni sarnane.
https://www.motorenparts.com/seat-front-...-555-e8568
Edu taastamisel ning aitäh selle eest, et lubad teistel kõrvalt vaadata seda protsessi.
Värvimisel juhin tähelepanu, et tehases jäeti plekkide ja poritiibade sisepinnad ning mittenähtav osa raamist lõppvärviga katmata. Originaalse värvkattega detailidel näeb sisepinnal nö krunti ning üle serva pihustunud lõppvärvi. Taastamisel on tavaline "viga" (erinevus tehasetehnoloogiast), et detailid värvitakse igalt poolt tumepunaseks.