18-11-2021, 12:12 PM
(18-11-2021, 11:33 AM)aavu Kirjutas:Ootoot. Tahmafiltrit kohe utiiliks ka pole mõtet lasta. Ehk saab veel sundpõletusega päästa. Ei ole korealaste spetsialist, aga ümarsilmsete toodetud autodel läheb enne põlema tahmafiltri hoiatustuli, mis sisuliselt soovitab minna võimalikult ühtlase koormusega sõitu tegema. Ja kui seda ei suudeta teha või tahmakogus on ikka liiga palju, süttib mootori/eelsüüteküünla tuli ja aitab vaid diagnostikaseadmega põletama sundimine.Tsitaat:Mootorituli läks põlemaSõidetud kõrge käiguga ja alla 2000 pööretega. Kaasaegsed mootorid seda ei salli. Lahenduseks 5 km sõitu max gaas põhjas, hea oleks vastu mäge täiskoormusel. Mootorituli kustub ise ära. See on kogemus Lacettiga.