18-11-2021, 16:50 PM
(18-11-2021, 15:27 PM)MeelisV Kirjutas: absorber seisval autol ja hooajalisel liikuril väga pro lahendus aga igapäeva auto peaks küll olema suuteline ise ventileerima ennast kuivaks.See vist sõltub igapäevase kasutuse pikkusest! Mingil hetkel, kui veel Saxo oli Proual töölkäiguauto ja rada tegime juba suurematega, siis suutis Ta jaanuar-veebruar tööl käia ühe paagitäie ehk 42 liitriga! Jah, bensukas ja sisse olin pannud miskise Fordi 94-kraadise "polaar"-termostaadi et üldse sooja saaks, aga ega selle 12-minutilise sõiduga autoke soojaks küll ei lähe. Samas lund vead sisse ikka...siis oli vaja ikka kogu aeg uduga võidelda. On veel diisel ja ilma vebasto-eelkütteta, seda hullem. Need linna lühisõidu autod kipuvad ikka udutama, need jõua tihtipeale soojaks minnagi. Sellises kasutuses lööb odavauto vs kvaliteetauto, aga ka lisavarustuste vahe, eriti välja! Volvo ja Saabiga selliseid muresid ei ole, mis olid näiteks Opelitega. Neid kolme mul elus kõige rohkem olnud ja Proua juba 30 aastat 12-15 mindi autosõidu kaugusel tööl käinud. Lihtsalt ajas on füüsiline töökoht kodule üha lähemale kolinud

Mossede ajastust oli ju asi ühene:aknad said jäävabaks ja kuivaks peale 100 kilomeetrit maanteel 80'ga sõitmist, kui välistemp oli soojem kui -10
