19-11-2021, 10:43 AM
(19-11-2021, 09:59 AM)mossepower Kirjutas:(18-11-2021, 21:45 PM)CORRADOg60 Kirjutas:Sama olukord on ka Kanama viadukti all (eelpool toodud video, eksamineerija joonistatud skeem), et kiirendusrajale tulija peab andma teed aeglustusrajale tulijale kuna kiirendus- ja aeglustusrajad on üks ja sama. Eesõigus on anna teed märgi järgi peateelt aeglustusrajale tulijal. Seal samamoodi jõuga ettereastumist ja intensiivset pidurdamist mitmeid kordi näinud kuna autod on sattunud anna teed märgile vaatamata kohakuti ning peateelt mahatulija ei saa oma soovi järgi sujuvalt õigel ajal aeglustusrajale reastuda.(18-11-2021, 12:20 PM)MeelisV Kirjutas: Selle Mäo risti kujundus on märgatav ka Tallinna ringteel Saku viaduktil sellel mis tuleb Harku poolt mitte Männikult
ja sama sugune on põhimõtteliselt ka seal samal Harku-Saku teel pärnu mnt peal Peoleo ja Coopi vahel
ja sama on ka Tallinna ringteel Vaelas Uue Ikea ja Maxima juures.
Erisused Mäoga on vaid selles et kasutuses on kas 1 või 2 ringteed nn. kõrvalteel enne ja peale viadukti.
Ehk on põhjus neis ringides miks Mäod kirutakse ja nendest teistest pole kuulnud kisa ?
Mäo ristis on muidugi see tee kalde/kallaku küsimus kurvis palju mõnusam kui mujal (suunal Paide- Tallinn pöörates viadukti alla)
...Aeglustusrada on aeglustusrada ja kiirendusrada on kiirendusrada, mitte nagu Mäos kus Rakvere suunast Tartu poole keerata soovides tuleb aeglustuseks kasutada sama rada mida Tartu poolt Paide poole tulijad kasutavad kiirendamiseks...
Vaata kui julmalt ette keeraks ilma situatsiooni jälgimata oleks selle paraleeliga nõus, aga kui läheneja ei anna oma kavatsusest rida vahetada kuidagi märku ei suunatule ega kiiruse vähendamisega, siis...
Lisaks tekitab küsinuse see, et kui niiöelda potensiaalsest liiklushuligaanist ettekeeraja on juba saavutanud konkreetsel teelõigul lubatud maksimumkiiruse, siis kuidas saab ta takistada tagant tulijat?