20-11-2021, 15:01 PM
3 nädalat möödunud viimasest updeitist. Igatahes eile sain kätte pritsitud ja krunditud kere. Täna tõstsime pojaga garaazi varjule, kuhu ta ka järgmiseks kuuks või kaheks jääb või siis vähemalt seniks kuni keevitajal töökoormus langeb. Igal pool järjekorrad, materjalide tarneraskused, tõusvad hinnad jne. Pean endale ikka korrutama, et kiiret ju pole kuigi tahaks juba nö tööd teha.
Nii, kere tõstsin garaaži raamile peale (krooniline ruumipuudus) ning pildistasin üles kõik väljatulnud kahjustused:
Juhipoolne nurk koos ukse "sahtliga". Suht tüüpiline koht kõigil iltistel:
![[Pilt: IMAG1470.jpg]](https://i.ibb.co/1b7ys1p/IMAG1470.jpg)
Mootoriruumi vasak sein pildistatuna koopast:
![[Pilt: IMAG1473.jpg]](https://i.ibb.co/mD1W817/IMAG1473.jpg)
Vasak tagumine koopanurk. Jällegi tavaline:
![[Pilt: IMAG1474.jpg]](https://i.ibb.co/MM9yMhm/IMAG1474.jpg)
Vasak tagumine nurk. Jälle tavaline kuna sealt jooksevad kõik küttevoolikud ja tagumine juhtmestik. Ideaalne pesa, kuhu loodust koguda:
![[Pilt: IMAG1476.jpg]](https://i.ibb.co/2y2Grv8/IMAG1476.jpg)
Legendaarne Iltise tagumine osa. Absoluutselt kõigil on see kõige nõrgem koht. Sakslastest taastajad mõtlevad alati hirmuga selle tagaosa peale ning tihti ostetaksegi uued tagumised paneelid. Taas ideaalne koht, kuhu loodust koguda. Maastikumasina kohta on insenerid natuke puusse pannud matejali valiku ja töötlemisega aga mis ikka, teeme uueks:
![[Pilt: IMAG1477.jpg]](https://i.ibb.co/259ZRHY/IMAG1477.jpg)
Sidemasina antenni kinnituskoht. Jälle tüüpiline kuna tihti kaob ava ette mõeldud kummilutu ära ja vesi pääseb oma tööd tegema:
![[Pilt: IMAG1478.jpg]](https://i.ibb.co/6Nq1ddk/IMAG1478.jpg)
Tagumiste istmete kinnitustala. Mis ma oskan öelda, jälle tüüpasi:
![[Pilt: IMAG1479.jpg]](https://i.ibb.co/zstJ6nT/IMAG1479.jpg)
Kasti põhi. Vot see oli mu jaoks üllatus, sest pole enne näinud sealt roostetamist. Ilmselt on pikk õues seismine oma töö teinud:
![[Pilt: IMAG1480.jpg]](https://i.ibb.co/Qk184kn/IMAG1480.jpg)
Legendaarne auk ehk akuruumi esine põrand. Vol 1 puhul oli seal auk terves pikkuses:
![[Pilt: IMAG1481.jpg]](https://i.ibb.co/H2RkJLn/IMAG1481.jpg)
Ikka need nurgad. Parem tagumise kunde nurk:
![[Pilt: IMAG1482.jpg]](https://i.ibb.co/r0BLXmc/IMAG1482.jpg)
Parem esimene kundenurk:
![[Pilt: IMAG1483.jpg]](https://i.ibb.co/B4835wJ/IMAG1483.jpg)
Veel akude esine:
![[Pilt: IMAG1484.jpg]](https://i.ibb.co/MVQ3y0M/IMAG1484.jpg)
Mõista mõista mis see on? Jälle nurk, seekord vasak esimene juhinurk:
![[Pilt: IMAG1485.jpg]](https://i.ibb.co/qyxS0FL/IMAG1485.jpg)
Kere kinnituskoht:
![[Pilt: IMAG1486.jpg]](https://i.ibb.co/qdNYz8x/IMAG1486.jpg)
Huvitav üksik auk paremas küljes:
![[Pilt: IMAG1487.jpg]](https://i.ibb.co/dPVRy4R/IMAG1487.jpg)
Muidugi ka parem ukse sahtel:
![[Pilt: IMAG1488.jpg]](https://i.ibb.co/Jr8GzRZ/IMAG1488.jpg)
Parem kundenurk koopast vaadatuna. Tüüp....
![[Pilt: IMAG1489.jpg]](https://i.ibb.co/9HBHh8r/IMAG1489.jpg)
Kahjustusi kokku võttes, siis üllatusi väga ei tulnudki. Enamus oli juba eelnevalt näha ning väljatulnud uued on nõnna tillud seega igati ootsupärane. Kindlasti kõige rohkem tööd saab olema tagumise seinaga kuna seinaplekk ise on viimseni paber ja karprauda ei saa enam kuidagi karbiks nimetada vai pigem vinkliks. Õnneks pole vaja fabritseerida mingeid kumerusi, lohke, ribisid jne.
Muus osas pole viga midagi. Kogu esiosa koos mootoriruumiga on super duper, sama ka esimeste istmete kinnitus koos ristitalaga ning üldine välimine plekk on väga hea. Samamoodi ka igasugused kinnitused väljaarvatud tagumised raamile kinnituvad kronsad. Mis ikka, jälle ootame ja liigume vaikselt edasi.
Nii, kere tõstsin garaaži raamile peale (krooniline ruumipuudus) ning pildistasin üles kõik väljatulnud kahjustused:
Juhipoolne nurk koos ukse "sahtliga". Suht tüüpiline koht kõigil iltistel:
![[Pilt: IMAG1470.jpg]](https://i.ibb.co/1b7ys1p/IMAG1470.jpg)
Mootoriruumi vasak sein pildistatuna koopast:
![[Pilt: IMAG1473.jpg]](https://i.ibb.co/mD1W817/IMAG1473.jpg)
Vasak tagumine koopanurk. Jällegi tavaline:
![[Pilt: IMAG1474.jpg]](https://i.ibb.co/MM9yMhm/IMAG1474.jpg)
Vasak tagumine nurk. Jälle tavaline kuna sealt jooksevad kõik küttevoolikud ja tagumine juhtmestik. Ideaalne pesa, kuhu loodust koguda:
![[Pilt: IMAG1476.jpg]](https://i.ibb.co/2y2Grv8/IMAG1476.jpg)
Legendaarne Iltise tagumine osa. Absoluutselt kõigil on see kõige nõrgem koht. Sakslastest taastajad mõtlevad alati hirmuga selle tagaosa peale ning tihti ostetaksegi uued tagumised paneelid. Taas ideaalne koht, kuhu loodust koguda. Maastikumasina kohta on insenerid natuke puusse pannud matejali valiku ja töötlemisega aga mis ikka, teeme uueks:
![[Pilt: IMAG1477.jpg]](https://i.ibb.co/259ZRHY/IMAG1477.jpg)
Sidemasina antenni kinnituskoht. Jälle tüüpiline kuna tihti kaob ava ette mõeldud kummilutu ära ja vesi pääseb oma tööd tegema:
![[Pilt: IMAG1478.jpg]](https://i.ibb.co/6Nq1ddk/IMAG1478.jpg)
Tagumiste istmete kinnitustala. Mis ma oskan öelda, jälle tüüpasi:
![[Pilt: IMAG1479.jpg]](https://i.ibb.co/zstJ6nT/IMAG1479.jpg)
Kasti põhi. Vot see oli mu jaoks üllatus, sest pole enne näinud sealt roostetamist. Ilmselt on pikk õues seismine oma töö teinud:
![[Pilt: IMAG1480.jpg]](https://i.ibb.co/Qk184kn/IMAG1480.jpg)
Legendaarne auk ehk akuruumi esine põrand. Vol 1 puhul oli seal auk terves pikkuses:
![[Pilt: IMAG1481.jpg]](https://i.ibb.co/H2RkJLn/IMAG1481.jpg)
Ikka need nurgad. Parem tagumise kunde nurk:
![[Pilt: IMAG1482.jpg]](https://i.ibb.co/r0BLXmc/IMAG1482.jpg)
Parem esimene kundenurk:
![[Pilt: IMAG1483.jpg]](https://i.ibb.co/B4835wJ/IMAG1483.jpg)
Veel akude esine:
![[Pilt: IMAG1484.jpg]](https://i.ibb.co/MVQ3y0M/IMAG1484.jpg)
Mõista mõista mis see on? Jälle nurk, seekord vasak esimene juhinurk:
![[Pilt: IMAG1485.jpg]](https://i.ibb.co/qyxS0FL/IMAG1485.jpg)
Kere kinnituskoht:
![[Pilt: IMAG1486.jpg]](https://i.ibb.co/qdNYz8x/IMAG1486.jpg)
Huvitav üksik auk paremas küljes:
![[Pilt: IMAG1487.jpg]](https://i.ibb.co/dPVRy4R/IMAG1487.jpg)
Muidugi ka parem ukse sahtel:
![[Pilt: IMAG1488.jpg]](https://i.ibb.co/Jr8GzRZ/IMAG1488.jpg)
Parem kundenurk koopast vaadatuna. Tüüp....
![[Pilt: IMAG1489.jpg]](https://i.ibb.co/9HBHh8r/IMAG1489.jpg)
Kahjustusi kokku võttes, siis üllatusi väga ei tulnudki. Enamus oli juba eelnevalt näha ning väljatulnud uued on nõnna tillud seega igati ootsupärane. Kindlasti kõige rohkem tööd saab olema tagumise seinaga kuna seinaplekk ise on viimseni paber ja karprauda ei saa enam kuidagi karbiks nimetada vai pigem vinkliks. Õnneks pole vaja fabritseerida mingeid kumerusi, lohke, ribisid jne.
Muus osas pole viga midagi. Kogu esiosa koos mootoriruumiga on super duper, sama ka esimeste istmete kinnitus koos ristitalaga ning üldine välimine plekk on väga hea. Samamoodi ka igasugused kinnitused väljaarvatud tagumised raamile kinnituvad kronsad. Mis ikka, jälle ootame ja liigume vaikselt edasi.