22-11-2021, 10:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2021, 11:33 AM ja muutjaks oli mossepower.)
Ei olnudki ise kursis, et nüüd seadusega ettenähtud uute hoonete ja vanade rekonstrueerimise juurde elektriauto laadijate ehitus. Tundub igal juhul õiges suunas liikumine, et vähendada mingilgi määral tulevikus prognoositavat laadimiskohtade defitsiiti.
Alates 10. märtsist 2021 kehtib seadus, et elektriautode laadimistaristu peab looma kõigile neile uutele ja oluliselt rekonstrueeritavatele hoonetele, mis on kavandatud teenindama enam kui kümme parkimiskohta. Juba olemasolevate hoonete parklaid kohe ümber ehitama siiski ei pea.
Uute mitteelamute puhul peab juhtmetaristuga varustama vähemalt viiendiku parkimiskohtadest ning paigaldama vähemalt ühe laadimispunkti. Uute korterelamute puhul tuleb aga kõik parkimiskohad varustada juhtmetaristuga, et tagada tulevikus võimaldada paigaldada hõlpsalt elektriauto laadimispunkt. Olemasolevatele mitteelamutele on määratud aga üleminekuaeg – rohkem kui 20 parkimiskohtaga hooned peavad olema varustatud vähemalt ühe laadimispunktiga 2025. aasta alguseks.
Allikas
Alates 10. märtsist 2021 kehtib seadus, et elektriautode laadimistaristu peab looma kõigile neile uutele ja oluliselt rekonstrueeritavatele hoonetele, mis on kavandatud teenindama enam kui kümme parkimiskohta. Juba olemasolevate hoonete parklaid kohe ümber ehitama siiski ei pea.
Uute mitteelamute puhul peab juhtmetaristuga varustama vähemalt viiendiku parkimiskohtadest ning paigaldama vähemalt ühe laadimispunkti. Uute korterelamute puhul tuleb aga kõik parkimiskohad varustada juhtmetaristuga, et tagada tulevikus võimaldada paigaldada hõlpsalt elektriauto laadimispunkt. Olemasolevatele mitteelamutele on määratud aga üleminekuaeg – rohkem kui 20 parkimiskohtaga hooned peavad olema varustatud vähemalt ühe laadimispunktiga 2025. aasta alguseks.
Allikas