Käigukast elektri mootori otsa
#11

Sisepõlemismootoril toimib see momendi kordistamine madalatel käikudel ju analoogselt elektrimootoriga, selles mõttes ei ole ju 17x varu vaja süsteemile lisada. Auto puhul võtab käigukastilt küll peaülekanne ja võimalikud pardaülekanded veel koormust maha. Ehk siis korruta elektrimootori maksimaalne vääne mingi tüüpilise peaülekande ülekandearvuga ja saad ligikaudu vajaliku väände, mida kast kannatama peab. Kuna ma oletan, et mõistuslikul kasutusel löökkoormusi on vähem kui auto jõuülekandes, siis võiks varu ka jääda.

Kui tegemist on tehase valmistatud transportööriga, siis tõenäoliselt on kogu konstruktsiooni tasakaalus ehitatud ja arutu jõu rakendamine lammutab midagi muud ära.

Kogu süsteemi maksimaalset väänet võiks piirata ikkagi mingi läbi libisev või purunev turvaelement, mitte käigukasti võime hambutuks mitte jääda.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Käigukast elektri mootori otsa - Autor: oliveer - 22-11-2021, 12:25 PM
RE: Käigukast elektri mootori otsa - Autor: Marko - 22-11-2021, 12:37 PM
RE: Käigukast elektri mootori otsa - Autor: olli - 22-11-2021, 12:48 PM
RE: Käigukast elektri mootori otsa - Autor: v6sa - 22-11-2021, 22:20 PM
RE: Käigukast elektri mootori otsa - Autor: ifffff - 22-11-2021, 21:35 PM
RE: Käigukast elektri mootori otsa - Autor: muska71 - 23-11-2021, 11:18 AM
RE: Käigukast elektri mootori otsa - Autor: rocker - 22-11-2021, 21:37 PM
RE: Käigukast elektri mootori otsa - Autor: honkomees - 22-11-2021, 21:42 PM
RE: Käigukast elektri mootori otsa - Autor: Marko - 22-11-2021, 21:47 PM
RE: Käigukast elektri mootori otsa - Autor: oliveer - 23-11-2021, 10:04 AM
RE: Käigukast elektri mootori otsa - Autor: Mahno - 23-11-2021, 14:02 PM
RE: Käigukast elektri mootori otsa - Autor: PlyVal64 - 23-11-2021, 16:29 PM
RE: Käigukast elektri mootori otsa - Autor: Janka - 23-11-2021, 19:06 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne