25-11-2021, 22:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2021, 22:57 PM ja muutjaks oli Marko.)
(23-11-2021, 12:35 PM)PlyVal64 Kirjutas: Indrek - mis on aga KÕIGE OLULISEM teeliikluses??? Mingi ajuvaba peetimsiega ülevaatus ei koti mind, kui see ülevaatusega auto on selle aja jooksul kolm avariid teinud ja on reaalselt liiklsuohtlik vs ülevaatuseta aga tehniliselt korras auto! Kuidas see minu heaolu parandab, kui ma teaks et mulle sõitis otsa ülevaatusega aga eile äärkividesse lastud auto, millel tuli ratas alt ära???
Ma saan nii aru, et vihatud Venemaa lähebki seda teed, kus ülevaatus on vabatahtlik AGA kui teed avarii, on selle puudumine raskendav asjaolu, lisaks ei tehta sinu käulale kaskot jne. OK, mingid asjad võiks olla ka ülevaadatavad spetsiaalset tehnikat omavas punktis, nõus. Näiteks tavapidurid ja roolisüsteem. Aga PEETIMINE peaks lõppema. Ja teine asi on se, et IGA kahjuga avarii peaks automaatset ülevaatuse lõpetama ja auto peaks ette näidatama et kõik turvasüsteemid on olemas ja toimivad. Ja see peaks läbi kindlustuse käima. Väljamaksjal peaks olema õigus ülevaatus kõigil osapooltel peatada kui na dnäevad ekspertiisi, kus on selgelt näga mingi raskem "kõks"! Triip uksel seda muidugi pole aga puruks esikaitseraud juba on, seal on mitmed andurid. Uutel autodel on ju ka puruks esiklaas hoopis teine teema, kui vanadel: vajab kalibreerimsit, et kõik kaamerad ja andurid ka pärislet töötaks.
Seda teemat on siin vahepeal mainitud Mait Millert vedanud pikka aega. Tema vaade on oluliselt selgem kui Priidul.
auto24 foorumis on terve eepos kirjutatud, lugemiseks peab nädala varuma vist.
Idee on selles, et TÜV tegeleks ainult liikluskõlbulikkuse hindamisega. Paraku on reeglistikus sees midaiganes. Tõesti pole ülevaataja amet peidetud vin-koode otsida või tuledelt euromärgistusi otsida, eriti tulede seest, see on ark ülesanne.
Mait pole muidugi kunagi öelnud, et ülevaatust pole vaja. Võib mõista, ülevaatuspunkti omanik ikka.
Paraku on Maidul indu 10x rohkem kui Priidul ja selle tulemusena on kõik need väärt mõtted liiva jooksnud. Kõigiga tülis alustades ark-st ja lõpetades sama äri ajavate sellidega.
Lisame kommunikatsioonihäire (kunde näeb tibi leti taga, ülevaataja näeb autot) ja nii lahkudki sealt õndsalt ja saad kodus teada, et kukkusid läbi.
Mis oleks lahendus "peetimise" lõpetamiseks? Ka selle on hr Millert kunagi välja pakkunud - anda TÜV teostamine ARK (maanteeameti) pädevusest tehnilise järelvalve ametile. Kiire lihtne efektiivne.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.