28-11-2021, 01:09 AM
(27-11-2021, 19:49 PM)Dexter Kirjutas:Majapidamises on üks diisel Ford Mondeo MK4 (BA7), millel õlivahetusel alati saab kogus varda miinimumini pandud. 5000km möödudes näitab õlivarras max taset. Talvisel ajal saab sõita 6000km, siis õlitase max näiduni. On selge, et diisel satub õlisse, aga kuidas ja miks täpselt, pole keegi suutnud konkreetselt öelda. Kuna seda autot väga palju ei tarbita, siis ongi saanud nii, et õlivahetusvälp 5000km.(27-11-2021, 18:35 PM)aavu Kirjutas:Põletamise jaoks on vaja ca 650C, kuidas seda filtrisse saada on margiti erinev. Kellel pihusti väljalaskes, kellel suurendatakse kütusekogust ja keeratakse süüde hilisemaks.Tsitaat:tahmafiltri põletuse aeg satub kütust õli sisseSellest kohast ei saa aru. Kuidas see võimalik on?
Kuna kogus suurem siis ilmselgelt ei teki täielikku põlemist ja rõngad pole 100% tihendad. Nii see mikrogrammidega õli hulka satubki.
Sellest võime edasi minna, mida rohkem tarbib õli seda rohkem see saastab filtrit, millest tulenevalt põletatakse tihedamini.
Kindlasti on veel mitmeid nüansse (egr süsteem, nox ja o2 andurid jne.) aga üldpilt selline.